חברת ISR Tech, המתמחה בפתרונות לתחבורה ציבורית מתקדמת, שילוט דיגיטלי במרחב עירוני ומידע אינטראקטיבי לתחבורה הציבורית, תציג תחנת אוטובוס חכמה במסגרת יריד החדשנות האורבנית של ועידת השלטון המקומי MUNI EXPO, שתיערך בסוף החודש.

החברה, בשילוב עם הרשויות ושותפים עסקיים, מתמחה בהנגשת התחבורה הציבורית לציבור דרך שילוב של טכנולוגיות תצוגה אינטראקטיבית, שירות לפי דרישה ופתרונות לאנשים עם מוגבלויות, תושבים ותיירים, והכל באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. 

החברה מביאה את השילוט האינטראקטיבי, משלבת בו מידע בזמן אמת ומאפשרת לנוסעים לחזות את צפי הגעת האוטובוס או לקבל מידע והכוונה כיצד להגיע ליעד מבוקש. כמו כן, כאשר אדם קשיש או עיוור מתקרבים לתחנה, הם יכולים בעזרת אפליקציה נגישה, לשמוע את הנתונים על האוטובוסים שאמורים להגיע בדקות הקרובות ולבחור את הקו המתאים להם. המערכת שולחת הודעה לנהג ומודיעה לו שאדם הזקוק לסיוע מחכה לו בתחנה ולמעשה סוגרת מעגל. 


פונקציה נוספת שהחברה מציעה היא האפשרות לנטר את הדרישה ברמת תחנה, שכונה או יישוב, וכל זאת באמצעות זיהוי כמות בעלי טלפון נייד באוטובוס
ובתחנות, אימות הנתונים דרך מערכות ספירת נוסעים והצלבה עם נתוני מכירות בעלות תוקף של רב־קו באוטובוס.

החברה מספקת מגוון דרכים שאותן פיתחה בתחום הזמנת שירות, כולל אפליקציות שונות המאפשרות הזמנות לרכבת, לשכונה או ליישוב - או מהם, רישום לנסיעות קבועות ותשלום מראש על נסיעות. מדובר בטכניקות הנחשבות לאבן דרך ראשונה וחשובה בהכנת השטח לפתרונות יעילים, המשלבים אוטובוסים חשמליים ואוטונומיים, שעליהן עובדת ISR בימים אלו. פתרונות אלו, בשילוב עם מערכות נוספות, דוגמת מתן עדיפות לתחבורה ציבורית ברמזורים, אמורים לשדרג את יעילות התחבורה הציבורית, להפחית את כמות המזהמים ועומסי התנועה במרחב העירוני ולשדרג את רמת השירות לנוסע ואת חוויית הנסיעה.

המשנה למנכ"ל המרכז השלטון המקומי ויוזם MUNI EXPO, ארי שטיינברג, מסביר: "מרכז השלטון המקומי לקח על עצמו להצעיד את הרשויות קדימה בכל האספקטים הקשורים לחדשנות וערים חכמות. ועידת החדשנות ויריד MUNI EXPO הם מקום המפגש היחיד המחבר בין מקבלי ההחלטות, השירותים והטכנולוגיות המובילים בתחום".