יורי פודובני, תושב לוד בן 43 נורה למוות ביום חמישי האחרון סמוך למקום בו עבד באזור התעשייה בחולון בעקבות ויכוח על חניה. בתו החורגת, סאם קרן, סיפרה היום (ראשון) בתוכניתה של אילה חסון ב-103FM על האדם שהיה אביה.
"אנחנו עדיין לא מאמינים", אמרה סאם, "אבא הוא לא בן אדם של ויכוח. הוא לא טיפוס שמתווכח. הוא האדם הכי רגוע שיש. אני חיה איתו 19 שנים ובחיים לא שמעתי אותו צועק".
נשמע שטיפוס השני הוא טיפוס לא רגוע לפי המעשה שעשה. מה אתם יודעים על האדם השני?

"שום דבר, לא יודעים מיהו. אנחנו עדיין לא יודעים פרטים ורק מתכוננים לקראת הלוויה. לא אמרו לנו שום דבר. אנחנו מחכים".

 
מה את יכולה לספר על המשפחה שלכם?
"אמא לא עובדת, אבא היה המפרנס העיקרי. מלבדי יש לה גם שני ילדים קטנים מאוד בני 4 ושנתיים. עכשיו מנסים איכשהו לצאת מזה. אנחנו מאוד רוצים שאותו אדם שעשה את המעשה יקבל את מה שמגיע לו כי הוא לקח את הדבר הכי חשוב במשפחה. אבא היה הכל בבית, שום דבר לא זז בלעדיו. אף אחד לא עשה החלטות בבית בלי לשאול את אבא. הוא היה המלך של הבית, הגאווה שלנו. אמא אמרה שכשלקחו אותו זה הרגיש כאילו כרתו לה את הרגליים בזמן שהיא ניסתה לעמוד. היא לא מצליחה ולא יודעת איך להתקדם הלאה".
 
מתי הוריך עלו לארץ?
"אמא עלתה לארץ בזמן היריון איתי, לפני 21 שנה, והיא הכירה את אבא כאן. הוא חיכה לבת שתהיה גם שלו במשך 16 שנים כי אמא לא הצליחה להיכנס להיריון. לא היו לו ילדים משלו ועדיין הוא לא עזב אותנו, גם כשהרופאים אמרו שאמא לא תכנס להיריון יותר. אני מעריכה אותו וגאה בו כי לא כל אדם היה נשאר עם משפחה כשאין לו ילדים משלו. ואז משום מקום נולדה ילדה במתנה לפני כשנתיים. לכי תסבירי לה עכשיו שהיא לא תזכה לראות את אבא. היא שואלת איפה הוא וקשה להגיד לה שהוא איננו".