בדיוק חודש חלף מאז השקת הערוץ הממוזג של "רשת 13" ו"ערוץ עשר", שהחל להתחרות על הצופים בבית מול הזכיינית "קשת". מאז החזרה למתכונת הדו ערוצית בפריים בפריים טיים בישראל, ערוץ 12 ניצח כמעט בכל ערבי השידור וספינת הדגל "האח הגדול" ששודרה מול "הכוכב הבא לאירוויזיון" ו"ארץ נהדרת" הפסידה בתחרות.



אמש, בפעם השנייה מאז המיזוג, הביסה התוכנית הריאליטי של "רשת" - "האח הגדול שזכתה ב-17.2% רייטינג, את קשת שניסתה לסחוט עוד קצת רייטינג מהתחרות על ייצוג ישראל באירוויזיון ושידורה שני סרטים דוקומנטריים על מתחרי התוכנית "הכוכב הבא" - "הלהקה - סיפורה של להקת שלוה" שקיבלה 13.7 אחוזים ו"הכוכב הבא - מרימי יוצא לדרך" שגרפה 9.8 אחוזים בלבד, "רואים עולם" ב"כאן" קיבלה 3.7 אחוזים. נראה כי כניסתו של כוכב "הכלה מאיסטנבול", ברקאי הרדל שמגלם את מוראד פארוק, תרמה להצלחת התוכנית. הפעם הקודמת בה "רשת" ניצחה את "קשת" הייתה ב-31.1 כשספיישל "גוט טאלנט" ניצח עם 13.3 אחוזים את "מונית הכסף" עם 11.3 אחוזים.



להקת שלוה. צלם : רונן אקרמן
להקת שלוה. צלם : רונן אקרמן



ברצועת החדשות, לעומת זאת "קשת" שמרה על ההובלה וקיבלה 17.6 אחוזים ב"קשת 12" ו-9.8 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.8 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים, שלפני החדשות, הובילה "קשת 12" עם התוכניות "פגוש את העיתונות" שהביאה 13.7 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "המטה" שקיבלה 4.7אחוזים.