עימות חריף התרחש בישיבת הממשלה, זאת ברקע הדיונים על חוק הקפאת הכספים לרשות הפלסטינית, שהתקבל בכנסת בחודש יולי 2018, ולקזז מהכספים המועברים לרשות הפלסטינית ע"י מדינת ישראל את הסכומים שהועברו למחבלים הכלואים בישראל, למשפחותיהם ולאסירים משוחררים. על פי הדיווח שפורסם הערב (ראשון) ב"החדשות 12" , שר החינוך נפתלי בנט וראש השב"כ נדב ארדמן התעמתו בנושא סכום הכספים שקוזז לבסוף. 
בנט: "החוק עבר כבר לפני שבעה חודשים. עד עכשיו לא הצלחתם להביא לנו מספיק נתונים ומידע כדי ליישם אותו".
ארגמן: "אני לא מוכן לקבל ממך הערות כאלה. יש כאן עבודת מודיעין, ויש אנשים מנוסים שיודעים איך היא מתבצעת". בנט המשיך להתעקש, ובשלב הזה ראש הממשלה התערב ואמר: "השר בנט, תאפשר לראש השב"כ להשלים את דבריו".

הנוכחים בחדר מדברים על עימות חריף ויוצא דופן שבמהלכו ניכר היה שבנט מזלזל בראש השב"כ ובעבודה שנעשתה, וראש השבכ לא מקבל את זה. מלשכת השר בנט נמסר: "לא מתייחסים לתוכן ההודעות בקבינט, צר לנו שאחרים עושים זאת". מהשב"כ נמסר: "לא מתייחסים לנאמר בדיונים סגורים בקבינט".
כזכור, מוקדם יותר היום החליטה ועדת השרים לענייני ביטחון לאומי (הקבינט המדיני-ביטחוני) על יישום חוק הקפאת הכספים לרשות הפלסטינית, שהתקבל בכנסת בחודש יולי 2018, ולקזז מהכספים המועברים לרש"פ ע"י מדינת ישראל, סכום בסך 502,697,000 שקלים. מהנתונים שהציגו גורמי הביטחון עולה כי בשנת 2018 העבירה הרשות הפלסטינית את הסכום האמור למחבלים הכלואים בישראל, למשפחותיהם ולאסירים משוחררים. לפיכך הוחלט להקפיא סכום כסף בגובה זהה, מכספי המסים שגובה ישראל עבור הרשות הפלסטינית.
ראש הממשלה ושר הביטחון הנחה את גורמי הביטחון להעמיק את הבדיקות לגבי תשלומים נוספים שהרשות הפלסטינית משלמת בזיקה לטרור למחבלים ומשפחותיהם. ככל שמידע כזה יתקבל, סכום ההקפאה יעודכן בהתאם.  למעשה על פי החוק שאושר ביולי בשנה שעברה אין כלל צורך באישור הקבינט לקיזוז הכספים והפעולה אמורה להתבצע באופן אוטומטי על ידי הערכת מערכת הביטחון.