שנה לאחר השקת המשחק התלת-מימדי הפופולרי הנקרא "ההגנה הקדושה", הסירה חברת "גוגל" את המשחק שמספר על חלקו של ארגון הטרור הלבנוני, חיזבאללה, במלחמה על המקומות הקדושים לשיעים בסוריה.


המשחק זכה בארבעה כוכבים על ידי אלפי גולשים מהעולם הערבי שהורידו אותו לטלפונים הסלולריים שלהם. עם זאת "גוגל" הסירה את המשחק פחות מ-48 שעות לאחר שהמגזין האמריקאי "פורבס" פרסם תחקיר מקיף עליו, ובו הדגיש כי "ארגון הטרור משתמש במשחק כחלק מהפרופגנדה שלו. זוהי הפעם הראשונה שארגון טרור מפתח משחק אלקטרוני".

כאמור, במרץ שנה שעברה הושק המשחק בטקס ומסיבת עיתונאים של ארגון הטרור. המשחק מתחיל עם כניסת אחמד, גיבור המשחק, למסגד סיידה זינב, אחד מהאתרים הקדושים ביותר לאסלאם השיעי. המקום מותקף ואחמד מופיע מחדש כשהוא לבוש מדים צבאיים בחדר, שעל קירותיו מופיעה כרזה של מנהיג הארגון השיעי, השייח חסן נסראללה.



אחמד עובר עם נשקו ממערכה אחת לאחרת בתוך אדמת סוריה תוך שהוא יורה אש וזורק רימוני יד כאשר המטרה של השחקנים היא לחסל את הלוחמים של ארגון המדינה האסלאמית דאעש. המשחק של חיזבאללה הצליח לעלות לחנות האפליקציות של "גוגל", וב"פורבס" הצליחו לשוחח עם אחד ממפתחי המשחק באמצעות מייל והוא אכן אישר כי המשחק פותח על ידי קבוצה של אנשים שמאמינים ש"אותם קיצוניים הם סכנה לכל העולם".