אבי עמר, אסיר בן 37 המרצה מאסר של 11 שנים, לא רק שלא לומד לקח, אלא הוא מלמד את האחרים לקח. משבתו בבית הסוהר, מצליח עמר פעם אחר םעם להתל באנשי עסקים, בעלי חברות, מנכ"לים, מנהלי סניפים ומנהלי חנויות, תוך שהוא מסתייע ב"חיילים" השוהים מחוץ לכלא, וגורף לכיסו סכומים נכבדים.



הפעם, בתום חקירה סמויה של חוקרי יחידת ההונאה של מחוז תל אביב וחוקרי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, נעצר עמר, יחד עם אור אסולין, אור עטיה וחן דיין, בחשד ל"עוקץ המנכ"לים", גרסת 2019, במהלכו, בדרכי עורמה ובתחכום, גרפו לכיסם 2 מיליון שקלים.



עמר, שנמצא בכלא בגין עבירות מרמה, חזר לסורו והצליח להתל פעם נוספת בקורבנותיו, תוך שהוא עושה שימוש באפליקציה המאפשרת הזנת שם וטלפון בעת החיוג אל הקורבנות. כך לדוגמה, מתאו בבית הסוהר חייג עמר באמצעות אותה אפליקציה אל אחד הסניפים של רמי לוי, כשעל הצג בחנות היה מופיע השם "רמי לוי, בעלים". כך גרם למנהל הסניף לחשוב שבעלי הרשת אכן יוצר איתו קשר. עמר הציג עצמו כלוי, בדק את גובה הפדיון לאותו יום באותו סניף, וביקש להשאיר מעטפה עם הכסף במקום מסוים והודיע שהוא שולח שליח לאסוף את הכסף.



מנהל הסניף שסבר שהוא אכן מדבר עם רמי לוי, לא הבין שמרמים אותו, עשה כמצוות המחייג והעביר את הכסף ל"שליח", שכאמור הופעל ע"י עמר. במשטרה חושדים כי השליחים שאספו את הכסף היו שלושת החשודים הנוספים, שמעצרם של שניים מהם - אסולין ועטיה - הוארך עד מחר ומחרתיים, ואילו דיין שוחרר למעצר בית עד מחר.



אבל לא רק רשת המזון של רמי לוי נפלה בפח שטמן לה עמר. סניף "טרקלין חשמל" בפתח תקווה העביר לחשודים כ-100 אלף שקלים, חנות השעונים "זמן שעונים" העבירה לו סחורה במאות אלפי שקלים, כמו גם רשתות וחנויות נוספות. בעקבות המידע שהגיע אל החוקרים, ולאור העובדה שהחשודים פעלו בגזרות שונות, שיתפו שתי היחידות פעולה ובתום חקירה סמויה עצרו את החשודים.



גם לפני 7 שנים, ב-2012, הוגש נגד עמר כתב אישום בגין שורת עבירות דומות. גם אז הוא פעל מתאו בכלא, הפעיל חיילים והיתל בלקוחות ועסקים רבים, תוך שהוא קונה שעוני יוקרה ומקבל לידיו כספים וסחורה בסכומים שהסתכמו בלמעלה מ-2 מיליון שקלים. גם אז עמר הציג עצמו כבעלי החברה או במנהל בכיר בה, ביקש שיכינו עבור את הסחורה ועשה שימוש בנהגי מוניות שאספו עבורו את הכספים והרכוש. לא אחת הוא גם השתמש בכרטיסי אשראי מזויפים כדי להונות לקוחות אחרים.