בדומה לנו, גם בעלי חיים נוטים "ללכת מכות" כדי להעביר מסר, כמו למשל לסמן טריטוריה או להרחיק מתחרה מבת זוג נחשקת. אבל בעוד שאנשים שעושים זאת מביכים בעיקר את עצמם, חיות שמתקוטטות נראות תמיד כמו שחקניות שמצטלמות לסרט אקשן או סרט של נשיונל ג'אוגרפיק. דוגמה לכך אפשר לראות בקרב בין שתי לטאות כוח ענקיות (שמכונות גם דרקוני קומודו), שתועד לאחרונה בידי מדריך טיולים באינדונזיה. 

המדריך, אבוקם אפריליה, הוביל קבוצת תיירים באי רינקה, שידוע כשורץ לטאות גדולות ממדים, כשלפתע הם נתקלו במה שנראה כמו קרב האבקות. כפי שניתן לראות בסרטון, התיירים זכו לראות סיבוב האבקות אחד קצר אך מרשים, שהסתיים בכך שאחת הלטאות הצמידה את השנייה לקרקע. בשלב זה לא ממש ברור על מה הן רבו, אבל זה הספיק כדי להרשים את הקהל שצפה בהן ולא הפסיק לצלם. 
  



גם הגולשים לא נותרו אדישים, ורבים מיהרו להגיב על הסרטון הדרמטי, כשאחד כתב בצחוק: "זה טקס הזדווגות. היא פשוט משחקת אותה קשה להשגה, שישמח שלפחות אין לה כאב ראש". גולש נוסף טען ש "זה נראה כמו סרט יפני", ואחר תהה אם "האנשים מאחורה מהמרים מי ינצח".

למרבה האבסורד האי רינקה, ושכנו האי קומודו, הפכו לאטרקציה תיירותית לא בגלל נופיהם המרהיבים, אלא בגלל הלטאות הענקיות שמתגוררות בהם. בדרך כלל, לטאות כוח מגיעות לגודל של כ-3 מטרים ולמשקל של 166 ק"ג, והיו מקרים נדירים בהם תועדו לטאות ענקיות אף מאלו. החלק המדהים בכל הסיפור הוא, שהלטאות בסרטון הן "קטנות" יחסית, כשלפי אפריליה אורך כל אחת מהן הוא 2 מטרים, ומשקלן הוא "רק" 80 ק"ג.