שוטרים חשפו התעללות מזעזעת בבעלי חיים כאשר גילו כי לפני שגנבו 30 טלאים ממשק במושב יכינו, הרעילו הנאשמים חמישה כלבים ותלו למוות כלבה נוספת, שסביב צווארה הצליחו ללפף שרשרת מתכת ולחנוק אותה בתלייה. המשטרה הגישה לאחר חקירה אינטנסיבית כתב אישום חמור נגד שלושה נאשמים בגין הריגתם של שישה כלבים, גניבת רכוש, התפרצות לעסק ועוד. היום (שלישי) שניים מהחשודים יובאו לדיון בהארכת מעצרם. 



"כשהגענו לזירה נגלה בפנינו מראה נורא של 4 כלבים שהורעלו וכלבה שנתלתה למוות", סיפר קצין שהגיע לזירה. "מיד היה ברור שאין מדובר רק באירוע של גניבת צאן אלא באירוע חמור של הריגת בעלי חיים". החקירה הובילה להתחקות אחר הנאשם המרכזי לו מיוחסות העבירות הקשות ולשני נאשמים נוספים שפעלו עמו בשני מקרים נוספים. "מאותו הרגע שראינו את גופות הכלבים היינו חסרי מנוחה ועבדנו באופן קדחתני עד למעצרם של החשודים ולהגשת כתבי האישום." הוסיף הקצין הממונה על החקירה.



לאחר שגנב הנאשם המרכזי את הטלאים הוא ביצע עבירות נוספות כשהאחרונה בהן היא התפרצות עם נאשם נוסף לעסק בשדרות וגניבת סיגריות בשווי של מעל 30 אלף ש"ח. כאמור, השבוע הגישה מחלקת התביעות של המשטרה כתבי אישום נגד השלושה והיום שניים מהם יובאו לדיון בהארכת מעצרם. 



בכתבי האישום מפורט כי בתחילת החודש הנאשם המרכזי יחד עם נאשם נוסף וחשוד נוסף הסיגו גבול למשק חקלאי ביישוב זרועה שבמועצה האזורית שדות נגב. השלושה תכננו לגנוב רכבים חקלאיים, אותם ניסו להניע ללא הצלחה. לאחר שנכשלו בכך פרצו השלושה לבית במשק, חיטטו בחדר העבודה והשינה משם גנבו מפתחות ורכוש (2 רחפנים, מחשב נייד, ביגוד והנעלה). באותו הלילה הם גנבו גם 10 כבשים ו-5 עזים לאחר שהובילו אותם דרך השער האחורי של המשק. שווי הנזק המוערך בכללותו הוא כ- 45,000 ש"ח.



עוד עולה מכתבי האישום שהנאשם המרכזי הגיע לאזור המושב יכיני כשהוא מצויד בחליפת כוורן, פתח 4 כוורות דבש וגנב 40 חלות תוך גרימת נזק רב לכוורות המוערך בכ- 6,000 ש"ח.