שניים מקרוביהם של בני הזוג יהודה ותמר כדורי ז"ל, שנרצחו בביתם בשכונת ארמון הנציב בירושלים בחודש שעבר, הובאו היום (שלישי) לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בבירה. 



כזכור, התפתחות נרשמה אתמול בחקירה כשאתמול נחקרו באזהרה כמה אנשים המקורבים מאוד לבני הזוג, בחשד למעורבותם ברצח. לאחר הרצח נשמעו בשכונה האשמות של תושבים שלפיהן מדובר באירוע על רקע לאומני. ההתקדמות בחקירה הגיעה לאחר שחרורו של תושב סכנין, שנעצר בחשד שדקר למוות את בני הזוג. במשטרה הולכת וגוברת ההערכה כי בין הקורבנות לרוצחם הייתה היכרות מוקדמת, וזאת בשל העובדה שביתם של בני הזוג נותר נעול כשגופותיהם במקום.
 
גורמים המעורים בחקירה אמרו אתמול: "אין צורך לרוץ ולהכריז על התפתחויות, שכן מדובר במהלך שהיה בו צורך להמשך החקירה, ואין בכך כדי להודיע על התפתחות דרמטית או כל הכרזה סנסציוניות אחרת. צריך להיות זהירים. החקירה תחת צו איסור פרסום וחל איסור לזהות את החשודים כנחקרים".
בחודש שעבר התיר בית משפט השלום בירושלים לפרסום שהמשטרה עצרה חשוד בפרשה, אך הוא שוחרר בהוראת בית המשפט. המשטרה ביקשה לעכב את ביצוע ההחלטה ותערער עליה לבית המשפט המחוזי. החשוד הוא מנקה שעבד בבניין שבו נמצאו גופותיהם של בני הזוג, וגורמים במשטרה סבורים כי אינו הרוצח, אך המשטרה ביקשה בכל זאת שלא לשחררו.