יו"ר חוסן לישראל, הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, הציג הערב (שלישי) את רשימת מפלגתו בבחירות לכנסת שייערכו בחודש אפריל הקרוב. גנץ, שתקף בנאומו את ראש הממשלה בנימין נתניהו באופן חסר תקדים מצידו, מלווה בקמפיין הבחירות ע"י משרד ייעוץ התקשורת בן חורין-אלכסנדרוביץ' - וכעת מתברר, על פי פרסום ב"חברת החדשות", כי לא פחות מארבעה נציגים ברשימתו לכנסת הם בעצמם לקוחות של המשרד. 



ארבעת הלקוחות של המשרד הם יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, שיוצג ע"י המשרד במסגרת המערכה על ראשותה ההסתדרות, יו"ר רשות החשמל לשעבר, אורית פרקש, ראש עיריית ירוחם לשעבר, מיכאל ביטון, וראש עיריית רעננה לשעבר, איתן גינזבורג. 



מלבדם, גם הרמטכ"ל לשעבר, גבי אשכנזי, הוא לקוח של משרד בן חורין-אלכסנדרוביץ'. אשכנזי נחשב למי שמוביל את המגעים לאיחוד בין מפלגתו של גנץ למפלגת "יש עתיד" של יאיר לפיד, אשר ריצה משותפת של השניים הופכת את המפלגה בראשותם לגדולה בכנסת ע"פ מרבית הסקרים. במסגרת חיבור כזה, ייתכן ואשכנזי יקבל גם הוא מקום ברשימת המפלגה לכנסת.



לצד המועמדים, המשרד של בן חורין-אלכסנדרוביץ' מוביל גם את המאבק לשינוי חוק הלאום. כזכור, חוק הלאום היה הנושא הראשון בגינו גנץ התבטא במערכת הבחירות הנוכחית, כאשר מובילי המאבק הדרוזים הגיעו לפתח ביתו. 


תגובת המשרד: "בני גנץ הרכיב את הרשימה באמצעות צוות פוליטי שאנחנו לא חלק ממנו".