בעקבות התערבותו של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הושגו היום (רביעי) הבנות ונהגי הקטרים ישובו לעבודה סדירה. סוכם שבסדרת פגישות שתתקיים בשבוע הבא בין הוועד, ההסתדרות והנהלת הרכבת ייפתר נושא השיבוצים והמחלוקות בין הצדדים. נהגי הקטרים מתנגדים להוספת חצי שעת נהיגה. בהנהלת הרכבת טוענים כי הנהגים נוסעים בממוצע כשלוש שעות ושלאור האילוצים הוחלט שיוסיפו עוד חצי שעה. הם הוסיפו כי על פי התקן נהג רכבת אמור לנהוג שש שעות ביום.
שיבושים קשים בתנועת הרכבות נרשמו הבוקר בעקבות הודעתם של 35 נהגי קטר על מחלה. 10 נהגים הודיעו כבר במהלך הלילה כי אין באפשרותם להגיע לעבודה היום ו-15 נהגים נוספים הודיעו בשעות הבוקר על כך שייעדרו. הנהלת רכבת ישראל פרסמה הודעה וקראה הבוקר לוועד העובדים ולנהגי הרכבת "להתעשת, להפגין אחריות, לא לפגוע בשירותי הרכבת ולשוב מיד לעבודה סדירה".
בועז הירש, סמנכ"ל נוסעים ברכבת: "משמרות ממוצעת של נהג קטר היא שלוש שעות וחצי, כאשר לפי ההסכמים הקיבוציים הוא יכול לנהוג עד שש שעות. המטרה שלנו הייתה להעלות את הממוצע ב-20 שעות כדי לאפשר עוד רכבות ולהקל על העומס".
להלן רשימת השינויים שחלו בלוח הזמנים של הרכבות בעקבות הודעת נהגי הקטר: