בימים הקרובים יעמדו למכירה הכרטיסים לאירוויזיון 2019 בתל אביב, והמחירים שפורסמו, עד 2000 שקלים לכרטיס, גרמו לזעם רב בציבור. טל ברמן ואביעד קיסוס התייחסו לתמחור הכרטיסים בתוכניתם ב-Eco99fm וביקרו את תאגיד השידור הישראלי: "2000 שקל לכרטיס לאירוויזיון? טוב, מישהו צריך לממן את התרומה של אסי עזר לארגון 'איגי'".



טל: "אתמול פורסמו מחירי הכרטיסים לאירוויזיון, מחירים גבוהים בטירוף פשוט, זה מלא כסף! למתחם ה-VIP, איפה שאסי עזר ולוסי איוב, המחירים יהיו 2000 שקלים, הכרטיס הזול ביותר לחזרות לחצי הגמר יעלה 350 שקלים. אתה קונה כרטיסים להופעות של אנשים אמיתיים בחו"ל בזול יותר".



אביעד: "וזה כרטיסים לחזרות. לשם ההשוואה בליסבון או בקייב הכרטיס הזול ביותר לחזרות עלה בין 20 ל-30 שקל. בארץ הוא עולה 350 שקלים. הכרטיס היקר ביותר - בליסבון היה 1270 שקלים ובישראל זה 2000 שקלים, שזה פער פחות גדול באחוזים, אבל זה עדיין פער".





טל: "בישראל יש פחות מקומות, האולם שבו זה מתקיים בגני התערוכה, הוא הקטן ביותר בו התקיים האירוויזיון מזה הרבה מאוד שנים. יש תקן של 20 אלף ולישראל אין שום אולם שהוא מקורה ויש בו 20 אלף מקומות, אז בתאגיד השידור האירופאי ויתרו והורידו את התקן".



אביעד: "ויתרו, הורידו מקומות, אבל אז כל מקום שווה יותר".



טל: "אני לא יודע אם צריך לממן את זה, אם זה האינטרס הציבורי. הם חילקו 500 כרטיסים לחיילי צה"ל, אבל זה צריך להיות הרבה יותר נגיש".



אביעד: "מגיבים ב'כאן': 'כאן עושה הכל כדי שהצפייה מול מסך הטלוויזיה תהיה המושב הכי טוב'. שזו תשובה מבאסת, חמודים, משום שהיא מאוד לא עניינית. אתם צריכים לעשות הכל כדי שהצפייה בטלוויזיה תהיה טובה ואיכותית, וכרטיסים לא צריכים לעלות כל כך הרבה כסף, שני הדברים צריכים ויכולים להתקיים גם יחד. לא צריך להביא תשובה שנונה ולעשוק את התחת למי שרוצה לבוא לראות את האירוויזיון. טוב, מישהו צריך לממן את התרומה של אסי עזר ל'איגי'".