בדרך לאיחוד במרכז? קצת יותר מיממה לפני מועד הגשת רשימות מועמדי המפלגות לכנסת ה-21, ראשי חוסן לישראל ויש עתיד נועדו היום (רביעי) בסביון על מנת להגיע להסכמות בנוגע למיזוג רשימותיהם. בפגישה נכח גם יו"ר סיעת יש עתיד, עפר שלח, שסירב להתייחס בסיומה למגעים בין המפלגות.



בסיום נאומו של גנץ על אמש בגני התערוכה בתל אביב, התייחס גנץ ישירות למשא ומתן עם יש עתיד ואמר: "אתקשר לחברי יאיר לפיד ואציע לו להיפגש עוד הערב. אציע לו שוב להניח כל שיקול אחר בצד, וביחד להציב את ישראל לפני הכל. ראבק, על ויכוחים של סידור עבודה לא מחלישים את ההזדמנות לשינוי היסטורי".

לפיד יוצא מפגישתו עם גנץ. צילום: אבשלום ששוני



עוד קודם לכן פרסמה מפלגת חוסן לישראל-תל"ם את רשימתה לכנסת ה-21 . בצמרת, מייד לאחר שני המובילים, דורג הרכש החדש - יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן - ומייד אחריו העיתונאית מיקי חיימוביץ'. מיקומו הגבוה של ניסנקורן סותר דיווחים שפורסמו לאחרונה, לפיו הוא אינו מעוניין להיות חבר כנסת, אלא מבקש להמתין עד לאחר הבחירות כדי לבדוק האם יוכל להתמנות כשר כלכלי בכיר. ראש המטה של ניסנקורן, עו"ד עינב קאבלה, הוצבה במקום ה-20.
את החמישיה הראשונה סוגר יועז הנדל, מועמדו של יעלון, שלו  6 נציגים ב-20  הראשונים, כולל הוא עצמו. נציג נוסף של יעלון, צבי האוזר, מוקם במקום השמיני.  
 
במקומות ה-6 וה-7 נמצאים שני מועמדים מקורבים לגנץ, ראש עיריית ירוחם לשעבר מיכאל ביטון ואיש החינוך  חילי טרופר.  את העשירייה הראשונה סוגרות שתי נשים: אורית פרקש הכהן ומירב כהן.
 
בראש העשיריה השנייה מוקם אסף זמיר, שהתמודד מול רון חולדאי על ראשות עיריית תל אביב והפסיד. במקום ה-12 שובץ יזם ההיי-טק יזהר שי ובמקום ה-13 אשת החינוך אורלי פרומן. במקום ה-14 הוצבה עומר ינקלביץ', עורכת דין חרדית ובמקום ה-15 מגישת הטלוויזיה הדרוזית רדיר מריח. אלון שוסטר, נציג ההתיישבות, מוקם במקום ה-16 ואחריו ברשימה יו"ר התאחדות הסטודנטים לשעבר רם שפע. גדי יברקן, בן העדה האתיופית, שובץ במקום  ה-18 ומייד אחריו ממוקם נציג הקהילה הגאה איתן גינזבורג, שהתמודד על ראשות עיריית רעננה. המיקומים ברשימה עשויים להשתנות אם ייחתם עד מחר ב-22:00 הסכם להליכה משותפת עם יש עתיד או עם מפלגת גשר בראשות אורלי לוי אבקסיס.