איחוד בימין? המגעים בין גנץ ולפיד מתהדקים, ועל כן גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לוחץ על המפלגות הימניות כדי להוביל לאיחוד כולל בימין, בדומה לאיחוד המסתמן בשמאל-מרכז, ולא שולל גם איחוד ושריונים למפלגתו של איתמר בן גביר. מיכאל בן ארי ממפלגת "עוצמה יהודית" דיבר עם שותפו לשעבר, אריה אלדד ובן כספית בתוכניתם ב-103FM ואמר: "אנחנו לא שותפים, יש בלוק טכני, לא חלוקת הכופתאות שחולקה בין שני השותפים האחרים. עוצמה יהודית נכנסת לבלוק טכני, תהיה היפרדות אחרי שניכנס לכנסת, לשביעות רצון כל הצדדים, והמחשבה הייתה לא לאבד קולות בימין".

על האיחוד עם הבית היהודי והאיחוד הלאומי אמר בן ארי: "אנחנו עושים את הקמפיין שלנו עם האותיות שלהם, והם יביאו את שלהם. לא יווצר שום סיכוי של אובדן קולות בימין".
אתם רואים את עצמכם כאופוזיציה ימנית?

"אם נתניהו יעשה פעולות חשובות, כמו עניין המסתננים, שהולך ומתקבע, ישנה את הגלגל ויחזיר אותם למקום. זה סוג של התיישבות זוחלת, ילדים של ילדים. תחנת המשטרה בלווינסקי, הפכה להיות גן של ילדים של מסתננים, המבטא שלהם יותר טוב משלי ושלך".
אתם אומרים מדינה אחת. תקבלו מיליוני פלסטינים, זה מה שמפריע לך?
"אני לא גזען, אני דואג שתהיה פה מדינה יהודית, לפי הציונות, זה הקיום שלנו. לגבי המיליונים של הסיפוח, אני לא כמו הימין החדש שמדבר על סיפוח של 450 אלף, לתת להם ביטוחים וכו'. אנחנו רוצים עלייה, בנייה הגירה ושלום. צריך לזכור שזה עם מהגר, שבא למקומות שיש בהם עבודה. 200 אלף עובדים חסרים בגרמניה, ואני רוצה לעזור להם, לסייע להם".

יכולתם לקבל מקום יותר טוב, ויתרתם. יש סיכוי שהבית היהודי לא יאשר את זה?
"הקולות שנשמעים שם הם מאוד מוזרים, אני שומע אותם מהבוקר, הם מוציאים אש וגופרית עלינו. לא יאומנו הפוסטים שלהם עלינו, הם מוציאים סרטון עלינו, כי מישהו אמר שאנחנו חושבים ככה. מדובר בבלוק טכני, הם לא שווים יותר מאחוז וחצי מהסקרים, אצלנו זה ארבעה אחוזים. קיבלנו סקר ממינה צמח, והעלנו אותה על הקו. עוצמה יהודית כל הזמן במגמת עלייה. זה נועד להציל את הקולות. זה שיעור בחשבון של כיתה א'. מדובר על מחשבה מאוד פשוטה פוליטית".