מרכז הבית היהודי אישר הערב (רביעי) את הסכם האיחוד עם מפלגת הימין הקיצוני עוצמה יהודית. ההחלטה התקבלה ברוב של מאות תומכים מול 10 מתנגדים. גם מרכז האיחוד הלאומי אישר את ההסכם. ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר ליו״ר הבית היהודי הרב רפי פרץ וליו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' לאחר האישור, בירך אותם על אישור ההסכם וסיכם איתם על חתימת הסכם עודפים בין הליכוד למפלגת הימין המאוחדת.

לפני אישור ההסכם, פעילים במפלגת הבית היהודי כינסו מסיבת עיתונאים בנוגע לשילוב עוצמה יהודית ברשימת הבית היהודי לכנסת ה-21. הפעילים הביעו את דאגתם משילוב ראשי עוצמה יהודית ברשימת המפלגה לכנסת ומתחו ביקורת על היו"ר רפי פרץ. יפעת ארליך, המשובצת במקום השישי ברשימת הבית היהודי-האיחוד הלאומי לכנסת, אמרה במסיבת העיתונאים: "לא יכול להיות שהמתונים יותר נדחקים, לא יכול להיות שהנשים נדחקות. אנחנו מקווים מאוד שהדברים ישקלו כמו שצריך".
עוד הוסיפה: "אנחנו בערב נצביע נגד החיבור הלא אמיתי הזה. אני אומרת לראש הממשלה - בוא תשריין את נציג עוצמה יהודית אצלך ברשימה. אם אתה דואג למחנה הימין, לא על חשבוננו".

יוסי הרוש, סגן ראש עיריית לוד, מתח גם הוא ביקורת חריפה נגד האיחוד עם עוצמה יהודית: "פתאום עכשיו מביאים לנו את עוצמה יהודית. המפלגה הלכה לכיוון שהוא בעצם לא המפלגה. נכנס שחקן חדש שזה ראש הממשלה, ואנחנו שואלים מי מנהל את המפלגה שלנו. אנחנו לא מפלגה למשחק. הציונות לא זזה. הרב פרץ, אנחנו מכבדים אותך ומבקשים שתנהיג. אל תיתן לאחרים להנהיג אותך".

על פי עיקרי ההסכם שנחתם נתניהו התחייב לשריין את מקום 28 ברשימת הליכוד לנציג הבית היהודי - האיחוד הלאומי, כשלאחר הבחירות יועבר הנציג למפלגה המאוחדת. בנוסף, ראש הממשלה התחייב למסור למפלגה המאוחדת שני תפקידי שרים משמעותיים ושוויים בממשלתו. עוד סוכם כי במהלך מערכת הבחירות המפלגות לא יתקפו זו את זו אלא יחזקו זו את זו לטובת ניצחון הימין. 
 
נתניהו אמר לאחר הסיכום: "הבחירות הבאות הן בין ממשלת שמאל בראשות לפיד וגנץ לבין ממשלת ימין בראשותי. אני מברך את נציגי הבית היהודי והאיחוד הלאומי על שגילו אחריות כלפי ארץ ישראל והצליחו לאחד את השורות כדי להבטיח שקולות הימין לא ילכו לאיבוד". 
 
יו״ר הבית היהודי הרב רפי פרץ: "לא ניתן למטיפים משמאל להכתיר את עצמם כמנהיגי המדינה. בסוף התהליך כולם יראו שצדקנו. אקבל החלטה במהלך היום ואבקש את אישור מרכז המפלגה להסכם. הציונות הדתית תהיה שותפה בכירה בהנהגת המדינה ובממשלה הבאה".