הרבה זוגות שבטוחים שאם יגורו ביחד זה יקרב ביניהם וישפר את הקשר, מתאכזבים בדרך כלל כשקורה בדיוק ההפך כשמגיע הרגע המיוחל. אבל זה לא באמת צריך להפתיע אף אחד, שכן כשנמצאים עם מישהו כמעט כל היום, כל יום, מגלים על כל ההרגלים שלו, הטובים והרעים גם יחד. על כך יוכל להעיד גבר מתוסכל מארה"ב, שחשף את הסוד הנורא של חברתו, כשהשניים החליטו לעבור לגור יחד לפני מספר חודשים.

בפוסט שהעלה לאתר reddit, הסביר הגבר האלמוני שתמיד חשד שבת זוגו לא חובבת מים וסבון, אבל רק לאחרונה הבין עד כמה המצב חמור. "יש משהו שהבחנתי בו קצת לפני כן, אבל עכשיו כשאנחנו גרים יחד הוא ממש בולט, וזה ריח הגוף הרע שלה", כתב הגבר, שהוסיף: "ידעתי שהיא לא אוהבת להתקלח כשהתחלנו לצאת לפני כמה שנים, אבל לא ידעתי שהיא מתקלחת רק פעם בשבעה עד עשרה ימים".
כשהוא ניסה להתעמת איתה על כך היא לא ממש הבינה מה לא בסדר עם זה, וסירבה לשנות את הרגליה. "היו לנו שיחות על זה, ואמרתי לה שאני חושב שהיא צריכה להתקלח לעתים קרובות יותר (לפחות פעם בשלושה ימים)", כתב הגבר המוטרד, "הסברתי לה שזה מביך אותי שאני בכלל צריך להעיר לה שהיא מריחה לא טוב, ושאם אני שם לב לזה. אז בטוח שגם אחרים מריחים אותה".
 
מתקשה לישון עם חברתו באותה מיטה כי היא לא מתקלחת. אילוסטרציה: אינגאימג
מתקשה לישון עם חברתו באותה מיטה כי היא לא מתקלחת. אילוסטרציה: אינגאימג


לדבריו, חברתו הסבירה שהיא לא מתכננת להתקלח לעתים קרובות יותר, בגלל שהיא חושבת שהמים מזיקים לשיער שלה. הוא הציע לקנות לה כובע למקלחת בניסיון לפתור את הבעיה, אך היא ממש לא התלהבה מהרעיון. "אני מרגיש מניאק על זה שמפריע לי מספר הפעמים שהיא מתקלחת, אבל זה מקשה עלי לישון אתה באותה מיטה (השיער שלה מסריח ושמנוני), ואני רוצה קצת נשיות מצד בת הזוג שלי (רגליים מגולחות וכו)", הסביר, "אם כבר מדברים על נשיות, כשהיא במחזור היא בכלל לא מתקלחת, כי היא מרגישה לא נקייה בתקופה הזו. אז זה מוסיף עוד שלושה עד חמישה ימים עד שהיא מתקלחת בהם".
 

הוא סיים את הפוסט בפנייה לגולשים לעזרה, והוצף בתגובות של גולשים נגעלים. "אישה בוגרת צריכה שיהיה לה מושג בסיסי על היגיינה. זה מאוד אנטי סוציאלי מצדה לגרום לאחרים לסבול מהריח הרע שלה", כתב גולש מזועזע, ואחר הוסיף: "הייתי אומר שלדרוש ממנה להתגלח זה עניין יותר אישי, אבל זה שהיא לא מתקלחת והיא מסריחה זה לחלוטין לא מתקבל על הדעת".
 
מגיב אחר סיכם היטב את המצב כשכתב: "זה מגעיל! שפשוט תתקלח, איכס", בעוד שגולש נוסף תהה: "היא לא מרגישה נקייה אז היא לא רוצה להתקלח? התבלבלתי מהעניין הזה". נכון לעכשיו, מלבד הבעת חלחלה וסלידה, הגבר האומלל לא ממש זכה לרעיונות פרקטיים לגבי מה לעשות עם בת זוגו.