ההודעה הבוקר (חמישי) של מפלגות חוסן לישראל ויש עתיד על האיחוד ביניהן לריצה משותפת העירה את מערכת הבחירות, וכעת נראה שיש מי שיכול לקורא תיגר על שלטונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. מגישת 103FM, אילה חסון התראיינה הבוקר בתוכנית "הקבינט" ב-103FM, ואמרה כי זהו בוקר מאוד דרמטי מבחינה פוליטית. 



"יהיו סקרים אבל לא נדע באמת איך זה משפיע", אמרה חסון על האיחוד בין בני גנץ ליאיר לפיד. "אני מציעה שניזהר עם הסקרים כי אני נזכרת בציפי ובבוז'י מול נתניהו. ובכל זאת - מבחינה אמיתית, מהותית, קרה כאן דבר. לפיד וגנץ עשו כאן החלטה מושכלת - הם לא הניחו את האגו בצד, אלא פשוט עשו החלטה חכמה ונבונה מצידם".



עם זאת, חסון סייגה את דבריה: "לא ברור מה כל אחד מהם מביא לחיבור הזה או מהו הנזק שנגרם. לא ברור גם איך העניין ישפיע על אורלי לוי, למשל, שפתאום תתחיל לספר איך פגעו בה כאישה, כמזרחית. יכול להיות שהיא ניהלה את המשא ומתן באופן גרוע ויכול להיות שהוא שיקר לה כפי שהיא טוענת".



לדברי חסון, "בני גנץ האדם הוא לא בני גנץ הפוליטיקאי שנדרש להחלטות קשות. אמש ראיינתי את מיכאל ביטון ושאלתי אותו את מי מפלגת חוסן לישראל מעדיפה - את אורלי לוי או יאיר לפיד. הוא ענה לי שמבחינה מספרית את יאיר לפיד, וזה כבר לא עניין של יושר. יש פה מאבק גדול. רוצים לעשות שינוי".





"מה שכן, אנשי צבא לא תמיד תותחים באזרחות", הוסיפה חסון. "אני לא בטוחה שכל הרביעייה מצטיינת ביושרה ושכולם יביאו את הנכס הזה לבחירות. אני בטוחה שזו תהיה מערכת מטונפת, וגם אם אנחנו בתקשורת לא נציף כל דבר בקולי קולות - יש היום את הרשתות החברתיות. מספיק שדבר אחד עף באוויר וכל המדינה מצטטת אותו אחר כך. הבוקר נפתחה מערכת הבחירות מחדש".