שעות לפני המועד האחרון להגשת הרשימות לכנסת, והדיונים המשפטיים על סדר המקומות בליכוד עדיין נמשכים: בית הדין של המפלגה קיבל הערב (חמישי) את ערעורה של קרן ברק, והיא תשוב למקום ה-25 המשוריין לאישה חדשה, דבר שיידחק את חברת הכנסת שרן השכל למקום ה-29. ח"כ מיקי זוהר ישובץ במקום ה-27. בתוך כך, מזכירות הליכוד אישרה פה אחד את הצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפיה הרב אלי בן דהן ישוריין במקום ה-28, וארז תדמור במקום ה-41.



את קרן ברק ייצג בערעור עורך הדין עמית חדד. כזכור, רק אתמול קיבל בית הדין של המפלגה את עתירתה של ח"כ השכל, יחד עם חברי כנסת נוספים שנדחקו בשל שריונים, וביטל חלק מהם. העימות בנוגע למיקומה של השכל ברשימת הליכוד נמשך עוד מיום ההצבעה בפריימריז, ב-5 לפברואר, כאשר התברר שהשכל הגיעה למקום ה-22 בהצבעת הליכוד, אך לאחר שריונים נדחקה למקום ה-39 הלא ריאלי, למרות זאת, ובסדרה של דיונים משפטיים בתוך המפלגה קודמה חברת הכנסת עד למקום ה-27, אך כאמור, שוב נדחקה למקום ה-29.



ח"כ יהודה גליק, שנותר במקום לא ריאלי בעקבות החלטת בית הדין, אמר בתגובה כי הוא "סבור שאב בית הדין עו"ד מיכאל קליינר ועו"ד יצחק בם הבינו במדויק את התקנון. מצר על כך שבית הדין לא אימץ את דעתם. מכבד את ההחלטה ומאחל הצלחה מכל הלב לכל הנבחרים ולמפלגת הליכוד", עוד הוסיף גליק כי הוא "קורא לכולם יחד לשלב ידיים ולשנס מותניים לקרב החשוב ולהביא לניצחון ברור לליכוד ולמחנה הלאומי הבחירות הקרובות. מאחל לכולנו מערכת בחירות דמוקרטית מכובדת ומכבדת".