הנוסחה למהפך? שלושת סקרי החדשות, החדשות 13 וכאן מצביעים על יתרון בהפרש של בין שלושה ל-10 מנדטים בין מפלגתם החדשה של הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ וחבר הכנסת יאיר לפיד, "כחול לבן" למפלגת השלטון הליכוד. תנועה נוספת שיכולה להתעודד מהסקרים היא תנועת הימין המאוחדת בראשות רפי פרץ, שנצמדת ואף עוקפת את מפלגת הימין החדש בראשות שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד. מי שצריכה להיות מודאגת מהסקרים היא חברת הכנסת אורלי לוי, שאם עד לפני מספר חודשים נחשבה להבטחת הבחירות, כרגע לא עוברת את אחוז החסימה.



התוצאות המפתיעות ביותר היו ב"החדשות 13", שם משיגה מפלגת "כחול לבן" יתרון מוחלט על הליכוד, המפלגה המאוחדת של חד"ש ותע"ל בראשות חברי הכנסת אחמד טיבי ואיימן עודה נמצאת במקום השלישי, ומפלגת האיחוד בימין עוקפת את הימין החדש, שראשיה פרשו מהמפלגה רק לפני חודשים ספורים.



סקר חדשות 13. צילום מסך INFOGRAM
סקר חדשות 13. צילום מסך INFOGRAM



גם בסקר "החדשות", מתייצבת כחול לבן על 36 מנדטים, אך הפרש עם הליכוד קטן יותר, והעבודה מתייצבת במקום השלישי, עם זאת, הסקר בציבור הערבי לא הציג את השילוב בין חד"ש לתע"ל. 




סקר החדשות 12. צילום מסך INFOGRAM
סקר החדשות 12. צילום מסך INFOGRAM



הסקר הטוב ביותר מבחינת הליכוד היה בתאגיד כאן, שם ההפרש בין המפלגות עומד על שלושה מנדטים בלבד, אך גם בו "כחול לבן" מתייצבת כמפלגה הגדולה ביותר, עם 35 מנדטים. 



סקר כאן 11. צילום מסך INFOGRAM
סקר כאן 11. צילום מסך INFOGRAM