17 ממשתתפי מרתון תל אביב שהתקיים מוקדם יותר פונו לקבלת טיפול רפואי לאחר שסבלו מעילפון ותשישות, כך נמסר היום (שישי) ממד"א, כולם במצב קל. בנוסף לאותם 17 שפונו לבית החולים, 114 משתתפים נוספים נזדקקו לשירותי רפואה לאורך המסלול לאחר שסבלו מתשישות, חשו ברע או נחבלו קלות,  ולאחר קבלת עזרה ראשונה שוחררו. לקראת המרתון, בו השתתפו עשרות אלפי רצים מהארץ ומהעולם, כוחות מד"א נערכו עם מאות חובשים ופאראמדיקים שנפרסו לאורך המסלולים ובאוהל המרפאה שבנקודת הסיום בשיתוף עם רופאים ואחיות ממלר"ד בית חולים איכילוב. 



המרתון השנה התקיים במזג אוויר  נעים במיוחד ובאווירה תוססת. השנה נשבר גם שיא בכמות הצופים עם למעלה ממאה אלף איש שהגיעו לעודד את הרצים לאורכם של מסלולי הריצה האטרקטיביים ברחובותיה ואתריה המרכזיים של תל אביב כשבניהם: שדרות רוטשילד, מתחם שרונה, טיילת רידינג וגני יהושע, יפו העתיקה ונמל יפו, כיכר רבין ודיזנגוף.



דמי סמואל גטצ'ו מאתיופיה הוא המנצח הגדול של המרתון לאחר שסיים את המסלול המלא עם תוצאה של 02:14:30. מבין הנשים הייתה זו מרגרט נגוי שניצחה את המרתון המלא בתוצאה של 02:40:25. בנוסף, נקבע שיא מסלול לנשים ל-10 ק"מ כשסאלמאוויט ביולין ממכבי ת"א עצרה את השעונים עם תוצאה של 31:53.

המרתון כזכור, כלל השנה חמישה מסלולים: מרתון (42.195 ק"מ), חצי מרתון (21 ק"מ), מרוץ 10 ק"מ, מרוץ 5 ק"מ ומירוץ אופני יד לנכים. במקצה המרתון השתתפו 2,940 רצים, בחצי המרתון 10,360, והיתר לקחו חלק במרוצים לעשרה ולחמישה קילומטרים, מרוץ אופני יד ומיני־מרתון. את המקצה הראשון של חצי המרתון הזניק ראש עיריית תל אביב רון חולדאי משדרות רוקח מול מרכז הירידים. בסופו הוכרז המירוץ השנתי כהצלחה גדולה ונחתם בהפנינג ענק בחניון גני יהושע (מול גני התערוכה) שכלל מוזיקה, מתחם VIP וחגיגת מרתון גדולה.