למרות שזו נראת כמו תופעה חדשה, אנשים סרבו להזדקן עוד משחר האנושות, ומאז הם מחפשים את הסוד לנעורי נצח. עד כה, אומנם לא נרשמה שום הצלחה בתחום, אבל נראה שזה לא מונע מאנשים להמשיך לנסות, כשכל ניסיון נראה הזוי יותר מקודמו. לאחרונה למשל, מגישה טלוויזיה אמריקאית הגעילה את הרשת כשחשפה שהיא אוכלת חרקים כדי להישאר צעירה.

מרסלה איגלסיה, מנחת התכנית Plastics Of Hollywood, העלתה בשבוע שעבר סרטון בו היא מסבירה על הרגלי האכילה המשונים שלה, שלדבריה אמורים לעזור לה לחיות יותר ולהיות בריאה. "אני לא רואה אותם אותם כיצורים מגעילים, גם כשהם זוחלים לי על הלשון", הסבירה האם לשלושה, "לחרקים האלו יש הרבה יתרונות בריאותיים, כמו ריפוי סרטן, דלקות פרקים וכאבים כרוניים. באסיה זה מאוד נפוץ לאכול חרקים".

למרבה הצער, היא לא הסתפקה בהסברים וגם והמחישה איך היא אוכלת את החרקים, מסוג Chinese weevils, ואף שותה אותם עם מים ומיצים שונים. לדבריה, זה חשוב במיוחד לאכול אותם חיים, שכן האפקט הבריאותי מהם נוצר כשהם מתים, ומשחררים חומרים בשם קונוטוקסינים לתוך מערכת האיכול. היא הוסיפה שהחלה לאכול חרקים לאחר שראתה חבר קרוב שלה נרפא מסרטן סופני. למרות שהרופאים אמרו שיש לו חצי שנה לחיות, הוא החלים לחלוטין בזכות אכילת 40-50 חרקים מידי יום.
 
מרסלה איגלסיה וקופסת החרים שלה. צילום מסך
מרסלה איגלסיה וקופסת החרים שלה. צילום מסך

 

"נכון לעכשיו אני אוכלת חמישה חרקים ביום, כי אני לא חושבת שיש לי מחלה כלשהי. אנשים חולים צריכים לאכול יותר", הסבירה. היא מודה שהתגובות של הסביבה לא תמיד אוהדות, ושאפילו חבריה לא מביעים תמיכה ואומרים לה שזה ממש מגעיל. בייחוד, בעקבות העובדה שהיא שומרת את היצורים הקטנים בקופסה בסלון, ומאכילה אותם בלחם, חיטה וחסה.



מאחר והם מתרבים בקצב מסחרר, איגליסה לא צריכה לדאוג שתישאר חלילה בלי המאכל האהוב עליה. יחד עם זאת, היא כן צריכה לזכור לנקות את המכל לפחות פעם בשבועיים ולתת לחרקים אוכל טרי. היות והיא לא אוכלת בשר, היא רואה באכילת חרקים יתרון גדול נוסף: "בתרחיש הגרוע ביותר, אם הם לא עושים כלום וכל זה הוא שקר מוחלט, לפחות אני צורכת חלבון מהם. שכן אני לא אוכלת חלבון שמקורו בבעלי חיים". מעל לכל, התקווה של איגלסיה היא שאורח החיים המוזר שלה יעזור לה להישאר צעירה לנצח: "אני מעדיפה לאכול חרקים מאשר לקחת תרופות". 


בהזדמנות זו, חשוב לציין שאין שום מחקר שתומך בטענות של איגליסה. אם אתם רוצים לאכול חרקים בשביל הכיף או כדי לא לאכול בשר - לכו על זה. רק תדעו שזה לא ירפא לכם דבר, ולמרבה הצער גם לא יגרום להם להישאר צעירים.