יפעת קלמר, שעבדה בעבר כתחקירנית בערץ עשר, והגישה בתחילת השנה תלונה במשטרה נגד העיתונאית אושרת קוטלר, התייחסה לדברי העיתונאית בסיום המהדורה אתמול, שכללו התנצלות על התבטאותה נגד חיילי צה"ל. קלמר צייצה אתמול בחשבון הטוויטר שלה: "אני לא נוהגת להגיב פה, וסתמתי כל השבוע, אבל כשאני בכיתי (אחרי שתקפה אותי,כן?!) , היא עוד צרחה עליי שהבכי שלי לא מזיז לה. נמאס מהריטואל הזה של ההתנהגויות האגרסיביות שלה ואז ההתנצלויות המלאכותיות".
כזכור, העיתונאית התייחסה אתמול בדמעות לאמירותיה בשבוע שעבר, שעוררו סערה רבה. קוטלר התנצלה בשידור חי על הדברים שאמרה בעבר על חיילי גדוד נצח יהודה, והוסיפה: "אני מצטערת מעומק ליבי אם דבריי פגעו במי מכם, אבל אינני יכולה שלא לראות את המחיר היקר שאנחנו משלמים דרך ילדינו על מציאות השליטה בעם אחר, מציאות שנמשכת כבר 52 שנה". 

קוטלר פתחה את דבריה באומרה: "בשבוע שעבר שידרנו כאן כתבה מורכבת וכואבת מאד על חיילי גדוד נצח יהודה שהיו מעורבים באלימות קשה. במשך שבועיים תחקרנו, צילמנו וערכנו, אני והכתב אריק ווייס את הכתבה הזו בשיא הזהירות, משום ששנינו הבנו שהנושא קשה מאד לעיכול. מטרת הכתבה ודבריי הייתה לגרום לנו כחברה לקחת אחריות אישית על מעשיהם של חיילי נצח יהודה, שכן אי אפשר להאשים אותם בחציית גבולות מוסריים כשאנחנו הם אלה שמעמידים אותם בפני מציאות בלתי אפשרית בשטחים, יום אחר יום". 
"לא אל החיילים צריכה להיות מופנית הביקורת, וראוי שבית המשפט יכיר בך ויקל בעונשם. זה מה שאני אמרתי בשבוע שעבר", הוסיפה העיתונאית, והאשימה את הפוליטיקאים בכך שניצלו את דבריה לטובת האינטרסים הפוליטיים שלהם. "בתוך שניות, ובשיאה של מערכת בחירות מיהרו פוליטיקאים לעשות שימוש ציני, רק בסוף דבריי, כשהם מפיצים אותם במנותק לפתיח של הכתבה ולכל מה שאמרתי".
בסיום דבריה הוסיפה העיתונאית תגובה כלפי אלו שטענו כי עליה לקרוא רק את מה שכתוב בטלפרומטר, מבלי להביע את דעתה, ואמרה כי "כדאי שתדעו - אני כותבת את הטלפרומטר. וכעיתונאית שמארחת כתבים ועורכים שמציגים את כל מגוון הדעות בחברה הישראלית, זו זכות וחובה מקצועית להביע דעה על המציאות שבה אנחנו חיים". בנוסף לכל, קוטלר אף הביעה הערב בכנות את תחושותיה בעקבות האיומים על חייה, והודתה כי היא אכן מפחדת.