דייוויד ולואיז טורפין הודו הלילה (ראשון) באשמה בעינוי 13 ילדיהם, במסגרת הסדר טיעון שיחסוך מהם עמידה למשפט ויחסוך מילדיהם את הצורך להעיד נגדם. הזוג ממדינת קליפורניה כבל בשלשלאות את ילדיו למיטותיהם והרעיב אותם במקרה שכונה "בית הזוועות". הילדים, שגילאיהם נעו בין שנתיים ל-29, סבלו מתת-תזונה חמורה.

לילדים הותר להתקלח פעם בשנה והבית הצחין מצואת אדם. חלק מהילדים לא התפתחו כראוי והם תיארו כיצד הם הורעבו, הוכו, ונכלאו בכלובים. בני הזוג הודו ב-14 סעיפים שכללו התעללות בילדיהם הקטינים והבגירים וכליאתם. גזר הדין שלהם נקבע ל-19 באפריל. 
 
כזכור, בני הזוג נעצרו בינואר 2018 לאחר שנחשפה הזוועה, כאשר אחת הצעירות הצליחה להימלט מהבית והתקשרה למשטרה. בהקלטה של שיחה למוקד החירום, אמרה הצעירה שנמלטה כי אחיה ושתי אחיותיה הצעירים נכבלו למיטותיהם וכי היא לא יכלה לסבול זאת יותר. "הם התעוררו בלילה והתחילו לבכות וביקשו שאתקשר למישהו", אמרה. "רציתי להתקשר אליכם כדי שתעזרו לאחיותיי".  

 
כאשר השוטרים הגיעו למקום הם שחררו ילדות בנות 11 ו-14 ואת אחיהן בן ה-22. הוא סיפר להם כי הוא ואחיותיו נחשדו בגניבת מזון. הוא אמר כי נכבל לסירוגין במשך שש שנים. הרשויות סיפרו כי לילדים לא היו צעצועים או משחקים, דברים שהם מובן מאליו לילדים אחרים, וכי הותר להם רק לכתוב ביומנים. 
 
לאחת הילדות, בת 11, היו זרועות בגודל של פעוטה. לאחד הילדים, בן 17, היה קושי לבטא מילים מסוימות והוא דיבר כמו ילד צעיר בהרבה. הם בילו את רוב זמנם נעולים בחדריהם, פרט לארוחות או לשימוש בשירותים. 
על פי המשטרה המקומית, הצעירים הוחזקו כשהם קשורים לרהיטים בחדרים ספוגי שתן וניתן להם אוכל פעם ביום. לאחר חילוצם, הילדים הועברו לבתי חולים שם טופלו בשל תת התזונה ממנה הם סבלו וקיבלו ויטמינים ואנטיביוטיקה. 

בעקבות המקרה, נשמעה ביקורת קשה על הרשויות בארצות הברית, שלא גילו על המקרה קודם לכן. זוג ההורים קיבל אישור לחנך את ילדיהם מחוץ למערכת הלימודים הציבורית, אך לא רשמו אותם לבית ספר נפרד וכביכול חינכו אותם בבית, ללא צורך ברישיון. "אם הם היו לומדים במוסד מוכר, היינו מגלים את המקרה", אמרו אז במשטרה.