אגדת הכדורגל, אנדראה פירלו פרסם היום (רביעי) סרטון בו הוא פונה לקהל מעריציו בארץ לקראת ביקורו בן ה-48 שעות בישראל ל"קלאסיקו איטלקי", וקורא להם להמשיך "לכתוב לי כדי שיהיה סיכוי שאצפה איתכם במשחק". פירלו יתחרה בביקורו עם השחקן אלסנדרו דל פיירו על מי שיארח את הקהל הישראלי, שיתבקש לבחור עם מי הוא מעדיף לראות את המשחק בפעילות מקדימה של "הייניקן", נותנת החסות הרשמית של ליגת האלופות כבר מזה שנים. 



פירלו אמר בסרטונו "שלום לכל המעריצים שלי בישראל. תודה רבה על הפניות הרבות באינסטגרם והסטורי שאתם עושים, אבל עדיין לא החלטתי מי יצטרף אליי לצפות במשחק ליגת האלופות. ראיתי הודעות מאסף פרנק, אוסנת לישע, אלעד חזן, שי אברהם, אמנון עמיאל, חן שלום ואנשים נוספים, אבל עדיין לא החלטתי מי יצטרף אליי, אז תמשיכו לכתוב לי כדי שיהיה סיכוי שאצפה איתכם במשחק. צ'או". 

דל פיירו פונה למעריצים. צילום: ללא קרדיט


סרטונו של פירלו פורסם כסרטון תשובה למתחרו, דל פיירו, שאמר בסרטון אותו פרסם לפני כמה ימים כי "האוהדים של פירלו נוהרים לקלפיות". דל פיירו, שחיקה את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר את אותם הדברים שאמר ביום הבחירות, אמר בסרטון קורע, "שלום מעריציי הישראלים, ערב האירוח שלי בסכנה. האוהדים של פירלו נוהרים לקלפיות. פירלו מביא אותם באוטובוסים, אני צריך שתעזרו לי להשלים את הפער. תצביעו לדל פיירו. צ'או". 

שיאו של "הקלאסיקו" יערך במהלך משחק שמינית גמר ליגת האלופות, בשני אירועי צפייה שאותם יארחו הכוכבים. אלסנדרו דל פיירו, ה"נסיך" של הכדורגל האיטלקי, רשם קריירה יוצאת דופן, במהלכה שימש כקפטן מועדון הפאר יובנטוס, ומחזיק בשיאי הכיבושים וההופעות לשחקן בקבוצה. במהלך שנותיו במועדון הוביל דל פיירו את יובנטוס לזכייה בשבעה תארי אליפות ולזכייה בליגת האלופות.

דל פיירו זכה גם בתואר מלך השערים של ליגת האלופות ב-1997 ו-1998 ובשנת 2007 זכה בפרס רגל הזהב.אנדראה פירלו, ה"מאסטרו", אחד מהקשרים הדומיננטיים ביותר בכדורגל העולמי בשני העשורים האחרונים, רשם קריירה עשירה, רובה במדי מילאן, עמה זכה בשתי אליפויות איטליה ופעמיים בליגת האלופות. ב-2011 עבר הקשר לשחק במדי יובנטוס, עמה זכה בארבע אליפויות רצופות ובגביע האיטלקי.