יש אנשים חסרי אחריות, שעשויים לגרום לעצמם נזקים, ובעיקר - לא ממש מבינים כמה המזל שפר עליהם. המתמודדת הבכירה לתואר הזה היא ללא ספק 'שיאו ג'או', בת ה-27, אשר זכתה בתואר המפוקפק האישה עם הכי הרבה פעילות מינית ללא הגנה שפגשתם בחיים שלכם. זה אמנם לא תואר רשמי, אבל אחרי שתשמעו את הסיפור שלה, תשתכנעו שהוא מגיע לה.



'שיאו ג'או, מסין, החלה בסדרת ההפלות שלה כשהייתה בת 21, אז גם החלה לצאת עם בן זוגה הנוכחי. מאז, היא הספיקה לבקר במחלקה הגינקולוגית בבית החולים בעיר שיאן כשלוש פעמים בממוצע בשנה, כשסך הכל עברה בשש השנים האחרונות 17 הפלות. הצוות כבר מכיר אותה היטב ומגדיר אותה כ"לקוחה קבועה", שלא מהססת לבחור תמיד באופציות הרפואיות היקרות ביותר.





אבל בביקור האחרון שלה, כשראש המחלקה ג'או צ'ין ראתה את הנזק הרב שנגרם לה, היא ניסתה לשכנע אותה הפעם לשמור על העובר. לדעתה, כל ההריונות הללו נגרמו כי בני הזוג לא הקפידו על שימוש באמצעי מניעה. 

"גיליתי שרירית הרחם שלה דקה במיוחד, כמו פיסת נייר, וצוואר רחם שלה גם היה מאוד מצולק בשל כל ההפלות שעברה", הסבירה צ'ין. היא הזהירה אותה שיתכן ותהפוך לעקרה אחרי ההפלה הבאה, ואמרה לה: "אם את לא חייבת לעבור הפלה, אז תשמרי על התינוק, בגלל שיהיה לך מאוד קשה להיכנס שוב להריון". 

אבל ג'או התעקשה על ההפלה, וטענה שאין לה תכניות להתחתן וגם לא האמצעים לגדל ילד. בלית ברירה, הצוות עשה כבקשתה. "יתכן וזו הייתה ההפלה הכי יקרה שלה", הסבירה צ'ין, כשהיא לא מתכוונת למחיר הכלכלי.