סיבוב ניצחון: לראשונה מאז פרוץ מלחמת האזרחים בסוריה, יצא נשיא המדינה בשאר אל אסד לביקור אצל בעלת בריתו איראן, ונפגש עם המנהיג הרוחני של הרפובליקה האסלאמית, עלי חמינאי ונשיא איראן חסן רוחאני. במהלך הפגישה הרעיפו הנשיא הסורי ומנהיגי הרפובליקה האסלאמית מחמאות וברכות, והגדירו את המערכה בסוריה כניצחון על ארצות הברית ו"הטרוריסטים שבשירותה".



רוחאני פתח את דבריו והדגיש את עמידת איראן לצד משטרו של אסד, אותו הוא הגדיר כמשטר הלגיטימי של המדינה, שנלחם בטרור. "הניצחון של טוריה הוא ניצחון של האומה האסלאמית כולה על הטרור", טען רוחאני במפגש. עוד הוסיף הנשיא האיראני כי איראן תמשיך לסייע לסוריה הן בחיסול הטרור, והן בשיקום המדינה אחרי שמונה שנות המלחמת הקשה. אסד מצדו הודה לאיראן על העמידה לצד משטרו והוסיף כי השניים "בירכו על היחסים האסטרטגיים של המדינות בכל התחומים וברצון לסיים את הלחימה", ורוחאני אף עדכן את אסד על הפגישות שהוא קיים בסוצ'י עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ונשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, פגישות שעסקו בשיקום סוריה.



בהמשך נפגש אסד עם המנהיג הרוחני של הרפובליקה האסלאמית, עלי חמינאי, והשניים הצהירו נאמנות הדדית בין דמשק לטהרן. חמינאי הגדיר את אסד כ"גיבור העולם הערבי, שהוביל את ההתנגדות באמריקה", והוסיף כי איראן תתייצב לצד סוריה גם בעתיד. "הסורי והתבוסה האמריקאית ושכירי החרב שלה, הוא בזכות העמידה האיתנה של העם הסורי ותמיכתם בהתנגדות", אמר חמינאי והדגיש כי הניצחון בסוריה יקרב מדינות נוספות באזור לציר בין איראן לסוריה.



במקביל לכך, בהחדשות פרסמו דוח מיוחד של גורמי מודיעין ישראלים, בו מפורטת ההתקדמות האיראנית במאמציה לפיתוח מערך הטילים שלה. חברת אימג' סאט מיפה את כל מערך הטילים האיראני ברחבי המדינה. על פי הדוח, הרפובליקה האסלאמית מחזיקה במגוון גדול של טילים מטווח של 300 קילומטרים ועד  כאלה עם טווח של 2,000 ק"מ, טילים שיכולים להגיע לישראל ואף לאירופה. עוד חשף הדוח כי האתרים מפוזרים וחפורים באדמה. חלק מהמשגרים מוסתרים מתחת לאדמה במשאיות שמוכנות לשיגור, וחלק במשגרי טילים נייחים המוסתרים גם הם.