בקשה חריגה של ראש הממשלה: במכתב שיצא מטעם פרקליטו של ראש הממשלה, פונה בנימין נתניהו בבקשה אל שרת המשפטים, איילת שקד, להתערב בתיק 4000 המתנהל נגדו, ולשחרר מסמכים שלטענתו יטענו לחפותו, כך פורסם הערב (שני) במהדורת החדשות של ערוץ 12. 



במכתב ששלח נתניהו הוא מבקש משקד לדרוש ממשרד המשפטים לשחרר תשובות של ההתכתבויות עם משרד מבקר המדינה, בהם נטען כי לא היה שום פסול ביחסים בין נתניהו ושאול אלוביץ', בעלי חברת "בזק".  



ההתכתבויות חושפות עוד, לפי פרקליטו של ראש הממשלה, כי נתניהו כשר התקשורת לא קיבל החלטות שנויות במחלוקת, וכן כי כל החלטותיו נעשו בהתייעצות עם הגורמים המשפטיים.



נתניהו. צילום: מרק ישראל סלם



במכתב ששלח פרקליטו של נתניהו לשקד נכתב: "אנו רואים בתשובות ממשרד המשפטים למבקר המדינה מסמכים בעלי חשיבות רבה להגנת ראש הממשלה. לפיכך אנו פונים אלייך בבקשה לקבל בהקדם האפשרי העתק מהמסמכים, נוכח העובדה כי החלטת היועץ המשפטי לממשלה צפויה להתקבל בזמן הקרוב. פנייתנו אלייך היא פנייה דחופה ביותר". 



במכתב זה מבקש בעצם ראש הממשלה כי השרה תתערב בתיק המתנהל נגדו, במהלך שיהיו לו ככל הנראה גם השלכות פוליטיות. ממשרד המשפטים נמסר בתגובה כי "השרה לא מכירה את המכתב המדובר, זה נמצא בבדיקה בלשכתה".