אופטימיות בכחול-לבן: המועמד מטעם המפלגה המאוחדת לראשות הממשלה, בני גנץ, הקים את "צוות 100 הימים" במטרה להיערך למאה הימים הראשונים שלו בשלטון, במידה וייבחר לראשות הממשלה, כך דווח הערב (שלישי) בחדשות 13. במקביל, יו"ר תל"ם, משה יעלון, ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, לוחצים על גנץ שיודיע כי לא יישב עם נתניהו גם אחרי זימון לשימוע ולא רק אחרי החלטה לכתב אישום.



בתוך כך, מנדלבליט הנחה את אנשי משרדו והפרקליטות, לגבש את החלטותיהם על מנת שיהיה אפשר להגיש את המסקנות עד לסוף השבוע הקרוב, או לכל המאוחר תחילת השבוע הבא בעניין חקירות המשטרה בפרשת ראש הממשלה, בנימין נתניהו. 
ל"מעריב אונליין" נודע כי היועמ"ש החליט כי ההודעה הרשמית תפורסם כבר בימים הקרובים, וזאת לאחר שעות ארוכות של דיונים והתחבטויות בתיקי החקירה, בעיקר בתיק 2000 כאשר בסופו של דבר, ההערכה היא כי ההחלטה שתתפרסם, תגדיר את תיק זה כתיק שוחד. בכירים בפרקליטות היו אלה שהובילו למסקנה האמורה שכן. 

לטענתם, ממצאי החקירה, שלוותה על ידי הפרקליטות, מגבשים תשתית ראייתית מספקת בעבירת שוחד בפרשת "ישראל היום" ו"ידיעות אחרונות". נתניהו ימריא הלילה לרוסיה, כשאמש החליט להאריך את ביקורו במדינה. ישנה אפשרות שהוא ינחת לתוך הבשורה אם מנדלבליט יחליט על כך ביום חמישי.
בעבר דיווחנו כי היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, צפוי להודיע על כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו גם בתיק 2,000, העוסק בקשר בין ראש הממשלה למו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, ממנו הסתייג בתחילה. 
בתיק המדובר היו הבדלי גישות קוטביים בצוות היועץ המשפטי, שהסתייג אף הוא מהתיק הזה לאורך זמן רב. לפי הדיווח, היועץ המשפטי לממשלה שינה את עמדתו והוא נוטה לקבל את העמדה של ליאת בן ארי, פרקליטת מחוז תל אביב מיסוי וכלכלה, ושל פרקליט המדינה, שי ניצן, ולהגיש כתב אישום בתיק 2,000 בגין בקשת שוחד.