חתונה זה אומנם היום המאושר ביותר בחייהם של בני זוג, אבל גם היקר ביותר ועלול להשאיר אותם עם חור די גדול בכיס. אז מה עושים כדי להימנע מזה? ובכן, הדרכים הלגיטימיות כוללות בקשת הלוואה מההורים או לחכות לצ'קים שמנים מהאורחים. הדרכים ה"קצת" פחות לגיטימיות הן למשל לשדוד את אחד האקסים האמידים שלכם, לקשור אותם לעץ ולגנוב להם את הבגדים.

את התרחיש האחרון, שנשמע כמו לקוח מסרט אימה, ביצעה ג'או, אישה בת 31 מסין, שחשבה שזו דרך מעולה לממן חתונה עם החבר החדש. האישה הכירה את האקס שלה, ג'אנג בן ה- 43, בעבודה ויצאה איתו במשך שנתיים. היא נפרדה ממנו כי הרגישה שהוא לא מספיק נאה וחכם בשבילה, ובמהרה מצאה בן זוג חדש.

אך מאז נראה שחייה רק הלכו והתדרדרו, שכן היא פוטרה מעבודתה וכך גם בן זוגה החדש. בהמשך הם גם סולקו מדירתם כי לא יכלו לשלם שכר דירה. על רקע הקשיים הללו, בן זוגה של ג'או הציע לה נישואים, אך אמר שיתחתן איתה רק אם תשיג את הכסף לחתונה בעצמה. היא ניסתה לחשוב על דרכים לעשות זאת, ואז נזכרה שהאקס שלה עדיין מאוהב בה ומצבו הכלכלי מעולה.

ג'או (משמאל) יחד עם השוטרים ביער. צילום מסך
ג'או (משמאל) יחד עם השוטרים ביער. צילום מסך

 

היא לא חשבה פעמיים, קפצה אליו לביקור ואמרה לו שהיא מתחרטת על כך שנפרדה ממנו ורוצה שהם יחזרו להיות זוג. תאמינו או לא, האקס התמים האמין לה והיה מאושר עד הגג מכך שהיא חזרה לחייו. כשהיא אמרה לו שהיא רוצה שהוא ייקח אותה לקניות הוא נענה מיד בחיוב, והוציא סכום גדול מחשבון הבנק שלו לצורך כך.

גם כשג'או ביקשה שהם יעצרו לפני זה ביער כדי "לעשות משהו נועז", הוא לא חשד בדבר והמשיך לציית לה בעיוורון. כשהגיעו אל יעדם, ג'או ביקשה ממנו להתפשט, וכשנותר עירום לחלוטין קשרה אותו לעץ. אבל במקום שזה יהיה התחלה של סקס קינקי, בשלב זה ג'או לקחה את הארנק שלו, הסמארטפון והבגדים שלו ונמלטה מהמקום.
 
על פי אתר החדשות הסיני Nanyang Siang Pau, ג'אנג הצליח להשתחרר לבסוף לאחר שעתיים, לבש את התחתונים שלו שנותרו מאחור וחזר הביתה להתלבש. לאחר מכן, הוא מיהר לתחנת המשטרה והגיש תלונה על האקסית. למרבה הפלא, כשהשוטרים מצאו את ג'או היא הספיקה כבר לבזבז את כל הכסף שגנבה. היא נעצרה יחד עם בן זוגה, שהואשם במתן מחסה לפושעת.