ילד בן 3 נהרג היום (חמישי) לאחר שנדרס בשוגג על ידי אימו בסמוך לגן ילדים במושב בני ציון שבשרון. הפעוט פונה לבית החולים "מאיר" תוך כדי פעולות החייאה במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית, אך הצוות הרפואי נאלץ כאמור לקבוע את מותו. מהמשטרה נמסר כי הפעוט נדרס למוות על ידי אמו שהביאה אותו לגן. על פי החשד, היא עצרה את הרכב ושמה את מוט ההילוכים על "ניוטרל", ניגשה להוציא את הפעוט מהכיסא שעליו ישב ואז הרכב החל להדרדר. מתוך בלבול הפעוט נשמט מידיה ונדרס. 

מור גונן, סייעת מהגן, סיפרה לאחר האירוע כי "ראיתי את הילד שוכב על הכביש. רצתי אליו. הייתה לו שריטה בראש  ונזל לו דם מהאף. הרמתי אותו מהכביש ולקחתי אותו לחדר בגן".
זירת דריסת הפעוט בשבי ציון


ישראל חדד, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "ביצעתי פעולות החייאה כרבע שעה עד להגעת ניידת טיפול נמרץ שהעבירה אותו במצב אנוש להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים". פרמדיק בכיר במד"א, רפי שבע, אמר: "כשהגענו ראינו פעוט כבן 3 מחוסר הכרה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עיסויים והנשמות ופינינו אותו לבי"ח עם פגיעה רב מערכתית במצב קריטי". 

על פי נתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, בין השנים 2008 ל-2019 נהרגו כ-617 ילדים בתאונות דרכים בישראל, מתוכם 111 עקב תאונות דרכים בסביבת הרכב , כשבמרבית המקרים מדובר בדריסה תוך נסיעה לאחור. קבוצת הגיל הבולטת בסוג זה של תאונה היא 0-4 (87%) וכ - 70% מהמקרים אירעו בבית ובחצר הבית. רובם הגדול של הנפגעים שייכים למגזר הערבי (כ-89%), כש - 66% מתוכם, שייכים למגזר הבדואי.

 אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "לבנו עם המשפחה שאיבדה היום את בנה בתאונה מחרידה. תאונות בסביבת הרכב מתרחשות לרוב כאשר ילדים צעירים נמצאים מסביב לרכב חונה. בשל גובהם הנמוך, הנהג אינו יכול להבחין בהם, ולילדים אין את היכולת להבין את הסכנה בה הם שרויים. כדי למנוע מצבים כאלה, יש להפריד בין אזור המשחקים של הילדים לבין אזור החנייה. על הנהגים לסרוק את השטח בטרם כניסתם לרכב, ולבקש ממבוגר נוסף שיהיה במקום ויוודא שאין ילדים בסביבה. בנוסף, כאשר הרכב חונה יש לוודא שבלם היד מורם ושהרכב נמצא במצב חנייה".