ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, התראיין היום (חמישי) ליעקב אילון ב"חדשות 13", רגע לפני ההחלטה בענייני נתניהו שפורסמה היום. אולמרט דיבר בעיקר על המצב הלא פשוט בו נמצא ראש הממשלה, תקף אותו על "השקרים", לטענתו, בקמפיין, והמשיך לטעון כי הוא מעולם לא קיבל שום מתנה אישית במהלך כהונתו כראש ממשלה.



אולמרט הציג למצלמה מסרון שהופץ והגיע גם אליו, שבה נטענו טענות כלפיו לגבי דברים שלא נחקרו: "השקר הזה מתפרסם כל שבוע בצורה אחרת על ידי משפחת נתניהו, על ידי ביבי, יאיר ורעייתו בשורה של תגובות במשך שנים. אני פרסמתי את התגובה הזאת. אז או שנבות תל צור שקרן, ואני מכיר אותו, הוא לא שקרן, או שזה לא נכון. אדם צריך להיות במצב נפשי נורא אם הוא כבר הגיע לדרגה הזאת שהוא מפרסם שקרים כל כך לא מכובדים. הוא נמצא בתהום". 
סביבי לא קרקרו מיליונרים, סביב ביבי כן. על המתנות של שלדון אדלסון יחקרו אותו שוב. טלנסקי נתן תרומות לקמפיין שלי, הוא גם גייס עבורי תרומות, שהיו עליהם קבלות ודיווח כנדרש". אולמרט הוסיף כי "מעולם לא נאשמתי בקבלת מתנה אישית. מעולם לא התקשרתי וביקשתי מתנות. ברמה האנושית, שאני הייתי ראש ממשלה, פניתי ליועמ"ש ואמרתי לו - 'יש לי אישה ציירת, מאוד מוערכת, אני חושש'.

"אחר כך אשתי החליטה שהיא לא תמכור אף ציור עד שאני אסיים את תפקידי. אתה מבין, בלי BA ולא MA. אין בושה? אבדה כל הבושה? הכל טירוף? הכל כזבים ובוץ בלתי נסבל?". לאחר מכן התייחס גם להצבעתו בבחירות הקרובות ועקץ את מפלגת כחול לבן: "כשאקבל עמדה יותר ברורה, אני מבטיח שאגיד למי יצביע. מה שכן, מבטיח שזה לא יהיה לליכוד".

בעקבות דבריו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בחדשות עם יעקב אילון מהליכוד נמסר: "אולמרט זוכה מאשמת דיווח כוזב למבקר המדינה על שווי אוסף העטים, ולא נחקר על עצם קבלת העטים היקרים כמתנות מאנשי עסקים".