המורה, בן 30 תושב מרכז הארץ, נעצר היום (חמישי) לחקירה, ובסיומה הוא שוחרר למעצר בית בן חמישה ימים בתנאים מגבילים. חקירת המשטרה חלה בעקבות מידע שהגיע לחוקרים, שבחנו את המידע ופתחו בחקירה סמויה, שהבשילה לכדי מעצר החשוד. כאמור, מורה מקצועי בתיכון בו בת ה-17 לומדת. 
במהלך החקירה נאספו ראיות הקושרות אותו לביצוע העבירות. התלונה לא הגיעה מהתלמידה עם סיום החקירה החליטה קצינת החקירות הממונה על התיק מהמרחב, לשחרורו בתנאים מגבילים למעצר בית. החקירה נמשכת.

כזכור, לפי הדיווח בחודש מרץ בשנה שעברה התקבלו תלונות כי הרב החשוד פגע מינית בילדות במוסד החינוכי בו הוא מלמד. בעקבות התלונות נפתחה חקירה, בית הספר עודכן והרב הושעה לחודש ימים. אולם לאחר מכן איש החינוך שב ללמד ולדברי הוריה של אחת התלמידות שהתלוננו על הרב הוא נכנס לכיתתה מפעם לפעם.

חשיפת המקרה מצטרפת לשורה של מקרים בהם חשודים אנשי חינוך בפגיעה מינית ובביצוע מעשים מגונים בקטינים שהיו תחת חסותם. לפני כשבועיים נחשף כי שאול שמאי, תושב ראשון בן 49 הוא המורה החשוד בביצוע מעשים מגונים בתלמידות בבית ספר יסודי בצפון תל אביב. על פי החשד המורה נגע במהלך השיעורים במספר תלמידות כיתה ב' באופן שאינו ראוי.