פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (שישי) לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אמג'אד גבור, תושב רהט בן 25, בגין החזקת קטינים בתנאי עבדות לצרכי עבודה, שליטה בחייהם ושלילת חירותם, התעללות גופנית ונפשית בקטינים שהיה אחראי עליהם, תקיפת קטינים כדי חבלה של ממש ע"י אחראי, ועוד. מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יאיר חמודות, עולה כי הנאשם המנהל יחד עם שלושת אחיו מאפיה בכפר, העסיק את ששת אחייניו הקטינים, בני 6-15, במאפיה במשך כשנה לתקופות שונות במהלך היום תמורת שכר זעום. 
הקטינים לא זכו ליום מנוחה שבועי או להפסקות מסודרות במהלך עבודתם במאפיה ואף היה אסור להם לשחק עם חבריהם בשעות העבודה. בכדי לאפשר את עבודתם במאפיה אולצו הקטינים להיעדר מבית הספר ימים רבים. על פי כתב האישום, הנאשם ואחיו אילצו את הקטינים להמשיך בעבודתם במאפיה באמצעות אווירת הטרור שהשליטו, השימוש היום יומי באלימות נגדם שגרמה לקטינים לחשוש שהנאשם ואחיו יכו אותם אם יפסיקו לעבוד במאפיה.
במהלך עבודתם, נהגו הנאשם ואחיו להשאיר פעמים רבות את הקטינים לעבוד לבדם ללא השגחת מבוגר על המכונות במאפיה. על פי כתב האישום, הנאשם ואחיו נהגו לתקוף את בני הדודים, כולל הקטינים במהלך עבודתם במאפיה ומחוצה לה באופן תדיר עקב טעויות בעבודתם במאפיה, אי עמידה בהספק העבודה הרצוי או מסיבות אחרות. התקיפות כללו סטירות, אגרופים ובעיטות. לעיתים הוכו בני הדודים בכבל, במקל, בסכין, במברג או בכל כלי אחר שנזדמן לנאשם ואחיו בתוך המאפייה.

בשעות הקטנות של הבוקר באחד הימים בחודש שעבר, יצאו הקטינים לשחק בחוץ יחד עם חלק מבני הדודים ונכנסו לרכב שעמד בסמוך וננעלו בתוכו בטעות. בתגובה לכך, תקף הנאשם את הקטינים בכך שסטר להם על פניהם והכה אותם באמצעות אגרופים, בעיטות ובמקל והכניסם חזרה למאפיה. בשלב זה רבו הקטינים בינם לבין עצמם, בתגובה לכך תקף הנאשם אותם והכה אותם בגבם וברגליהם עם כבל ירוק ובגומי שחור. כתוצאה מכך נגרמו לקטינים חבלות של ממש.
עוד על פי כתב האישום, כאשר עבד אחד הקטינים, בן ה-12, במכונת חיתוך הבצק והזין בידו בצק לחלקה האחורי של המכונה, נתפסו אצבעותיו בתוכה ושלוש מאצבעותיו נגדעו חלקית. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של החזקת קטין בתנאי עבדות, התעללות בקטין או בחסר ישע על ידי אחראי, תקיפת קטין או חסר ישע הגורמת חבלה של ממש על ידי אחראי, תקיפה סתם, מעשה פזיזות ורשלנות במכונה שבפקחו והדחה בחקירה.