חברת SpaceX קיימה הבוקר (שבת) ניסוי ראשון בחללית, שאמורה בעתיד לקחת אסטרונאוטים לתחנת החלל הבינלאומית. מדובר בציון דרך משמעותי הן עבור החברה של אילון מאסק והן עבור נאס"א, המקווה להגשים את המטרה של חידוש הטיסות המאוישות לתחנת החלל הבינלאומית עוד בשנה הנוכחית. הקפסולה, שבה ישבה בובת ניסוי שזכתה לכינוי ריפלי, שרדה בהצלחה את שלב ההיפרדות ממשגר הפלקון 9 של החברה, והשיגור הוכתר כהצלחה. 
 כ-10 דקות לאחר השיגור, המשגר נחת בהצלחה - על מנת שיהיה אפשר לעשות בו שימוש חוזר. הפעם דרשו אנשי נאס"א כי בניסוי ישתמשו במשגר שטרם נעשה בו שימוש. החללית אמורה להגיע בסופו של דבר לתחנת החלל הבינלאומית ואז יבדקו מדעני נאס"א ו-spaceX אם לראשונה יוכלו בני אדם לצאת למשימות בחלל בחללית של חברה מסחרית ולא של סוכנות חלל של ארצות הברית, רוסיה או סין.
SpaceX צברה בשנים האחרונות ניסיון רב בשיגורים לחלל וכיום היא זו שמשגרת חלליות אספקה לתחנת החלל הבינלאומית. כמו כן, היא גם משגרת לוויינים לחלל באמצעות משגרי הפלקון שלה. למעשה, רק בחודש שעבר החברה שיגרה את החללית הישראלית "בראשית" שאמורה לנחות בחודש הבא על הירח. 

החברה השייכת למיליארדר אילון מאסק משגרת בשנים האחרונות חלליות בלתי מאוישות לתחנת החלל הבינלאומית בשנים האחרונות. עם זאת, כדי לשגר אסטרונאוטים לחלל מארצות הברית היא צריכה להתאים את תא החללית עבור בני אדם. כיום, כדי להגיע ולחזור מתחנת החלל משתמשים האמריקנים בחלליות רוסיות, מה שעלה לנאס"א עשרות מיליוני דולרים למושב.