שר החינוך ויו"ר מפלגת הימין החדש נפתלי בנט, הבהיר הבוקר (ראשון) כי למרות כתב החשדות של היועמ"ש אביחי מנדלבליט, ימליץ על בנימין נתניהו לראשות הממשלה לאחר הבחירות. בראיונות לכאן ב' וגל"צ, ציין בנט: "אנחנו נמליץ לנשיא על נתניהו להקמת הממשלה. אני רואה בדאגה רבה את גידול גוש השמאל. אני קורא לבוחרים לא לעזוב את גוש הימין. בסוף הבחירות זה או ימין או פלסטין. אסור שיתפוצצו פה אוטובוסים בגלל כתב החשדות".
בנט התייחס לניסיונות של נתניהו להכפיש את משפחתו, אך אמר כי למרות זאת אסור להפיל את שלטון הימין. "בכל מה שקשור לקמפיין שלו נגד אבא שלי ואשתי אמרתי בצורה הכי ברורה לא להתעסק עם משפחתי, אבל אני שם את טובת המדינה קודם". עוד הוסיף: "צריך לחשוב קודם כל על טובת המדינה. אם אנשים יצביעו לפיד וגנץ - המדינה תיענש".

שרת התקשורת איילת שקד אמרה אמש ב"פגוש את העיתונות" כי היא מתנגדת למתקפה על היועץ המשפטי לממשלה ועל פרקליטת מיסוי וכלכלה ליאת בן ארי וציינה כי הם מקצועיים ואינם מוטים פוליטית. "ההחלטה של היועמ”ש היא לא סופית”, אמרה. “את זה נדע בעוד כמה חודשים. בגלל שהציבור מבולבל לגבי ההיתכנות של הגשת כתב אישום נגד נתניהו, הימין מאבד מכוחו. מצביעי ימין שעוברים לגוש השמאל, בגלל כתב החשדות”.

גם במפלגת כולנו ממשיכים בשלב זה לתת גיבוי לבנימין נתניהו. שרת הבינוי והשיכון יפעת שאשא ביטון (כולנו) אמרה אתמול: "לא נשתתף בחגיגה ובריקוד על הדם של ראש הממשלה. עמדתנו ברורה - אין על מה לדבר עד לאחר השימוע. אם אחרי שימוע אכן יהיה כתב אישום, אז לא נשב בממשלה״. על האפשרות שכולנו תשב בממשלה עם כחול לבן אמרה: "אם גנץ יצליח להקים ממשלה עם רוב שלם, בלי מפלגות אנטי־ציוניות, אנחנו לא פוסלים אפשרות כזאת".
 
שר האוצר ויו"ר כולנו משה כחלון סיפר אמש בתוכנית "פגוש את העיתונות" כי קרא אתמול את כתב החשדות. "מבחינה ערכית־מוסרית אתה לא מרגיש נוח שראש הממשלה שלך קשור בזה", אמר. על אזכור שמו בפרשת אלוביץ' והסיקור המוטה נגדו אמר כחלון: "אני מאוד מקווה שהחשדות על דרישה לסיקור שלילי נגדי יתבהרו כלא נכונות. יש מערכת שלמה של בעלי אינטרסים שפועלת כדי שלא אמשיך להיות שר אוצר. הכתבות השקריות שפורסמו נגדי בגופי התקשורת, בין אם בעידוד בעלי הון ואינטרס ובין אם בעידוד גורמים אחרים, לא יעצרו אותנו מלהמשיך לעבוד בשביל הציבור הישראלי. מה שנחשף הוא רק קצה הקרחון". 

שלשום הוא זימן למעונו הרשמי ברחוב בלפור את השרים יואב גלנט, גלעד ארדן, יובל שטייניץ ואופיר אקוניס, ואת הח"כים והמתמודדים אמיר אוחנה, ניר ברקת, דוד אמסלם ודוד ביטן. בלט בהיעדרו – גדעון סער. אחד הנוכחים, שביקש להישאר בעילום שם, סיפר: "ישבנו אצלו שעתיים וחצי. דיברנו בעיקר על הקמפיין ומעט על כתב החשדות. לדעתנו כדאי שכתב החשדות יקבל חלק קטן מאוד בקמפיין עצמו. הליכוד צריך להמשיך בקו שהיה ולהדגיש את הססמה 'ימין חזק מול שמאל חלש', כי בסוף על זה האזרחים מצביעים".