אם להאמין לסטטיסטיקות, בשלב כזה או אחר כל אחד מאיתנו יחווה קושי להירדם ואולי אף יהיה לנו לילה לבן. זה יכול לקרות בגלל סיבות רבות, כמו למשל טרדות היום יום, עניינים משפחתיים, בעיות בעבודה ולפעמים אפילו רוחות רפאים. אז נכון שהבעיה האחרונה היא קצת פחות נפוצה, אבל תאמינו או לא, יש אנשים שטוענים שישויות מסתוריות מעולם אחר מטרידות את מנוחתם.



על כך יוכל להעיד גואסיטיני מבובני, מדרום אפריקה, שלא ישן שנתיים בגלל שרוח רפאים חרמנית ביקרה אותו בלילות ודרשה ממנו סקס. לטענתו של מבובני בן ה-39, כשהרוח הייתה פוקדת את חדר השינה שלו היא הייתה דורשת ממנו לקיים איתה יחסי מין במשך כל הלילה, מה שלא הותיר לו זמן רב לישון. "הייתי עבד המין של הרוח הרעה במשך יותר מדי זמן", סיפר לאתר החדשות המקומי Daily Sun.



גואסיטיני מבובני והשריון. צילום מסך: הדיילי סאן
גואסיטיני מבובני והשריון. צילום מסך: הדיילי סאן



רק לאחר חודשים ארוכים הוא הצליח למצוא דרך להיפטר מהרוח - על ידי כך ששם שריון של צב תחת הכרית שלו כל לילה. לטענתו, אבות אבותיו הראו לו את הפתרון כשביקרו אותו בחלום, והנחו אותו היכן יוכל למצוא דבר כזה: "הם אמרו לי ללכת לשיחים כשאתעורר בבוקר. שם, תחת העץ, הם הסבירו לי שאמצא צב מת, ואוכל להוריד ממנו את השריון".



לשמחתו הרבה, הטריק הזה עבד באופן מיידי ומוחלט: "מאז אותו יום, נפרדתי לשלום מהסבל והרוח לא דרכה יותר בחדר השינה שלי. "אני שמח שאבות אבותי הראו לי איך לעצור אותה". הוא הוסיף שאלו גם הורו לו להסתובב עם השריון כשהוא מבקר במקומות חדשים: "אבותי גם אמרו לי בחלום להשתמש בשריון בכל פעם שאני מבקר בכפרים אחרים. הם אמרו שעלי לקשור אותו ולשים אותו על גבי מתחת לחוצה שלי".