סוכנות הידיעות הסורית דיווחה הלילה (בין ראשון לשני) כי הכפר הדרוזי חדר, הנמצא במחוז קוניטרה, הותקף על ידי פגז מרגמה של צה"ל. מקורות תקשורתיים בסוריה מסרו כי אין נפגעים באירוע, ובדיווחים אחרים נמסר כי נגרם נזק לרכוש בלבד.

 הפגז פגע ככל הנראה באזור המערבי של הכפר, ומדובר בתקיפה נקודתית, ככל הנראה בתגובה לפעילות מסוימת. באזור חדר, הנמצא סמוך לגבול עם ישראל, מצויות מליציות התומכות בשלטונו של אסד. מדובר צה"ל טרם אישרו את האירוע. 
 
לפני פחות מחודש דווח בסוריה כי שניים מאנשי משמרות המהפכה של איראן נהרגו בהפגזה הישראלית על מוצבים צבאיים בפרברי מחוז קונייטרה. בדיווח נטען כי בנוסף לשני ההרוגים נפצעו עוד כמה בהפגזה שכוונה לעבר בסיס איראני באזור. סוכנות הידיעות הסורית "סאנא" כינתה את המתקפה "תוקפנות ישראלית על מחוז קונייטרה", שפגע בבית חולים הרוס במוצב בעיירה ג'באטא-אל-חשאב.

תקיפה נוספת לפני כן אשר יוחסה לישראל הייתה בינואר, כשמטוסי קרב ישראלים תקפו מטרות באזור דמשק. בעקבות זאת ביצע כוח קודס של משמרות המהפכה ירי של טיל לעבר החרמון וישראל הגיבה בתקיפה משלה נגד הכוח האיראני, שגרם, על פי דיווחים רוסים, למותם של ארבעה חיילים סורים. דיווח אחר הגדיל את מספר ההרוגים ל-11.