ישראל מאיר אליצור הוא קצין צה"ל שנפצע הלילה (שני) באורח קשה מדריסת רכב מכוונת, סמוך לכפר דיר איבזיע, ליד צומת הפרסה באזור טלמון.  לוחם מג"ב נוסף נפצע באורח קל. במדובר צה"ל נמסר כי המחבלים דרסו ברכבם מספר לוחמי צה"ל שעצרו בצד הדרך ביציאה מהכפר. מדיווחים עולה כי תקלה שהייתה ברכב של צה"ל גרמה לחיילים לעצור בצד. הכוח ביצע כתגובה ירי לעבר המחבלים והרג שניים מהם. מחבל נוסף נוטרל ונעצר. על פי דיווח פלסטיני, בעקבות הפיגוע נכנס כוח צה"ל לכפר נעמה, שממנו על פי החשד הגיעו המחבלים וסגר את כל הכניסות והיציאות.


הפצועים, קצין צה"ל שנפצע באורח קשה עם חבלה רב מערכתית, ולוחם מג"ב שנפצע באורח קל עם פגיעה בגפיים, פונו לבית החולים שיבא בתל השומר, כאשר הלוחם שוחרר כבר בשעות הבוקר לביתו. הפצוע קשה הוכנס לחדר ניתוח לאחר שסבל מפגיעה רב מערכתית ומצבו קשה אך יציב ולא נשקפת סכנה לחייו.

פרמדיק מד"א, אהוביה שטרן סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לכוח רפואה של צה"ל שטיפל בשני צעירים שנפגעו מרכב, שניהם היו בהכרה מלאה, טיפלנו בצעיר בשנות העשרים שסבל מחבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי, שכלל הרדמה והנשמה כשמצבו מוגדר קשה ויציב".


פרמדיק, ישי ראוכברגר וחובש בכיר במד"א עקיבא אושרי, הוסיפו: "חברנו לכוח רפואה של צה"ל, שהעביר אלינו לניידת טיפול נמרץ צעיר כבן 19 בהכרה מלאה, הוא סבל מחבלה ברגל וסיפר שנפגע מרכב, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל, הוא היה רגוע ותיקשר איתנו לכל אורך הדרך".

בתוך כך, דובר חמאס חזאם קאסם התייחס לפיגוע הדריסה ואמר כי "המסר של הצעירים המהפכניים בגדה המערבית היום, אומר שהם לא יירגעו עד לטאטוא הכיבוש, ושחרור המקומות הקדושים". הוא הוסיף: "לא תעבור התוכנית לייהוד ירושלים הקדושה". בג'יהאד האיסאלמי מסרו: "הוצאה להורג בדם קר בוצעה על ידי כוחות הכיבוש בגדה הכבושה, מדובר בפשע מלחמה נגד הפלסטינים".