המשטרה עדיין חוקרת את התקיפה שאירעה בלילה שבין שישי ושבת מחוץ למועדון "האומן 17" בתל אביב, בו הוכו שני צעירים כבני 20 לאחר שיצאו ממסיבה גאה שנערכה במקום. א', אחד הקורבנות, סיפר הבוקר בגלי צה"ל על מה שאירע לו ולחברו: יצאנו מהמסיבה ב-4:30 כדי לנסוע הביתה לירושלים. ממש ביציאה הרגשתי את החבר שלי עף עלי. חשבתי שמדובר בדחיפה חברית, אבל כשהסתכלתי אחורה ראיתי שני גברים ממוצא ערבי מסתכלים עלינו במבטי שנאה וכעס, ומדברים ביניהם בערבית. 



א' מספר כי הוא ניסה להרגיע את הרוחות והציע שכל אחד ילך לרכב שלו. "בשנייה שסיימתי לדבר אחד מהם נתן לי אגרוף בפנים וניסה לתת לי עוד מכה. החבר שהיה איתי מנע זאת ממנו ונתן לו מכה בראש עם התיק. בתגובה הם התנפלו עליו והחלו להכות אותו. בהמשך הצטרפו אליהם עוד שניים שנתנו לו מכות". א' אומר שלחברו נגרם נזק כבד: "הם שברו לו את האף, הוא נפגע בכבד ונגרם לו נזק בעור התוף. הוא פונה לטיפול רפואי ואני הלכתי למשטרה עם אחד המפיקים כדי להגיש תלונה ולמסור עדות". 



לדבריו, החבר שנפגע במצב לא טוב נפשית ופיזית. "הוא לא מעכל את האירוע ולא מוכן לדבר עם אף אחד. היה עוד חבר שלא הותקף אבל היה עד לאירוע והוא גם בהלם". על השאלה אם יוכל לזהות את התוקפים, ענה א' שהכל קרה כל כך מהר והוא לא הצליח לראות אותם טוב. 



א' משער כי התקיפה נעשתה על רקע הומופובי, זאת למרות שהמשטרה טרם סיימה את חקירתה. "אני יודע להגיד שב'אומן 17' כל יום שישי בערב יש מסיבות של הקהילה הגאה. ההשערה שלי שזה על רקע הומופובי, אין סיבה אחרת שארבעה גברים יסתובבו שם".



מהמשטרה נמסר אתמול כי היא עצרה שלושה חשודים בתקיפה והם נכלאו ומעצרם הוארך.