אנדראה פירלו, אחד מגדולי הקשרים האיטלקים בכל הזמנים, הגיע היום (שני) לישראל כאורח של מותג הבירה היינקן וייקח חלק בפעילות "קרב בלתי נשכח" בשיתוף ליגת האלופות, במהלכה יתחרה מול החלוץ האגדי אלסנדרו דל פיירו על התואר המארח המנצח של הקהל הישראלי.



פירלו, שנחת בטיסה ישירה ממילאנו, זכה לקבלת פנים חמה ממעריציו שפגשו אותו ביציאה מהטרקלין בנתב"ג. הוא ישהה בישראל עד ליום חמישי בבוקר, וצפוי לקחת חלק במסיבת עיתונאים מיוחדת לרגל הגעתו כבר מחר. בערב יום רביעי, יארח פירלו את הזוכים בפעילות של היינקן, שנבחרו מתוך אלפי בני אדם שנרשמו לצפייה משותפת במשחקי שמינית גמר ליגת האלופות. 

פירלו מנהל בימים האחרונים "קרב סרטונים" עם דל פיירו ברקע משחקי שמינית גמר ליגת האלופות. השניים מתחרים ביניהם על מי יארח יותר קהל ישראלי, שהתבקש לבחור עם מי הוא מעדיף לראות את המשחק בפעילות מקדימה של "הייניקן", נותנת החסות הרשמית של ליגת האלופות כבר מזה שנים.

אנדראה פירלו בישראל. צילום: יח"צ


בשבוע שעבר עלה סרטון נוסף של הייניקן עלה לרשתות, ובו נראה דל פיירו משוחח עם אגדת הכדורגל הישראלי אייל ברקוביץ'. בסרטון, שואל דל פיירו את ברקוביץ': "האם החלטת לצפות בליגת האלופות איתי או עם אנדראה פירלו?". 

מנגד, גם פירלו פרסם סרטון בשבוע שעבר, בו אמר: "שלום לכל המעריצים שלי בישראל. תודה רבה על הפניות הרבות באינסטגרם והסטורי שאתם עושים, אבל עדיין לא החלטתי מי יצטרף אליי לצפות במשחק ליגת האלופות. ראיתי הודעות מאסף פרנק, אוסנת לישע, אלעד חזן, שי אברהם, אמנון עמיאל, חן שלום ואנשים נוספים, אבל עדיין לא החלטתי מי יצטרף אליי, אז תמשיכו לכתוב לי כדי שיהיה סיכוי שאצפה איתכם במשחק. צ'או".