השחקן האמריקאי וכוכב הסדרות "בוורלי הילס 90210" ו"ריברדייל" לוק פרי, הלך הערב (שני) לעולמו בגיל 52. לפני ארבעה ימים הובהל פרי לבית החולים סנט ג'וסף בברבנק, קליפורניה, לאחר שלקה בשבץ. אתר הרכילות  TMZ דיווח כי השחקן הלך לעולמו כשהוא "מוקף בילדיו ג'ק וסופי, ארוסתו וונדי מדיסון באוור, אשתו לשעבר מיני שארפ, אמו, אביו החורג, אחיו, אחותו וקרובי משפחה וחברים נוספים. הוא נח בשלום על משכבו".


לפני חמישה ימים הודיעה רשת "פוקס" כי היא מחדשת את הסדרה האהובה לעונה מקוצרת בת שישה פרקים בלבד עם הכוכבים המקוריים. הסדרה תיקרא רק "90210" והפרקים צפויים להיות משודרים במהלך הקיץ. השחקנים לא יגלמו את הדמויות אותן גילמו בעבר, אלא גרסאות מוקצנות של עצמם. לאחר שהלכו כל אחד לדרכו לפני 19 שנה, ג'ייסון, ג'ני, איאן, בריאן וטורי מתאחדים כשאחד מהם מציע לעשות התנעה מחדש של הסדרה. פרי, שגילם בסדרה המקורית את דמותו של דילן מקיי, לא היא אמור להשתתף בחידוש. גם השחקנית שאנן דוהרטי שנאבקה והחלימה ממחלת הסרטן לא תיקח חלק בעונה המחודשת והמקוצרת.



סדרת הלהיט המקורית ירדה מהמסכים ב-1999. ב-2008 היא קמה לתחייה עם שחקנים חדשים שהגיעו לשכונה ונקראה בפשטות "90210". הסדרה שודרה במשך חמש שנים. חלק מהכובים המקוריים השתתפו בה וחזרו לתפקידים המקוריים שלהם בסדרה. 

"בוורלי הילס 90210". צילום: יח"צ
"בוורלי הילס 90210". צילום: יח"צ