יום אחרי אמירת ה"לא ממושמעת", מתיחות נוספת ברשימת "כחול לבן" בנוגע לשילוב נשים במפלגה. אורלי פרומן המשובצת במקום ה-31 ברשימת כחול לבן בבחירות מטעם מפלגת תל"ם בראשות משה יעלון, מקום שנחשב בשלב זה למקום ריאלי, תקפה את מפלגתה והאשימה אותה בחוסר סדר ואף זלזול בנושא שיבוץ נשים ברשימה.



בהקלטה שהגיעה לידי "החדשות" והושמעה הערב (שני) התייחסה פרומן בנוגע לאופן השילוב של נשים ברשימה, ואמרה: "הגיעו לשם נשים ביום של החיבור הראשון, שהודיעו להן שעתיים לפני - זאת העוזרת של ניסנקורן וזה הזה, הודיעו להן שעתיים לפני לבוא כדי לעלות ל.... התביישתי". ממפלגת "כחול לבן" נמסר כי הדברים שפורמן מתארת אינם נכונים, וכי ההקלטה הוצאה מהקשרה".



הפרסום בא, כאמור, יום אחרי האירוע המביך של חבר הכנסת יאיר לפיד, שמשובץ במקום השני ברשימה, שהוקלט אומר על חברת מפלגתו האלופה לשעבר אורנה ברביבאי "לא ממושמעת", לאחר שלא עמדה לבקשתו במהלך אירוע בחירות. בתגובה לאמירתו, ניטחה על לפיד ביקורת וטענות כי האמירה הייתה שוביניסטית, ולפיד עצמו התנצל על האמירה. היום צולמו השניים במהלך סיור של המפלגה ברמת הגולן, כשהם מחובקים וטוענים כי לא אירע ביניהם דבר.