אחת מהטענות נגד הרמטכ"ל לשעבר ויו"ר כחול לבן, בני גנץ, איבדה במידה רבה מאמינותה. לאחר שישראל היום פרסמו במהלך השבוע שעבר כי אדם שלמד עם גנץ בכפר הירוק בשנות ה-70 טען כי הרמטכ"ל לשעבר הטריד את אחותו מינית, התראיינה הערב (שני) האחות בעילום שם בתוכנית הצינור ב"החדשות 13", וטענה כי לא היו דברים מעולם.



במהלך הראיון אמרה האחות כי מבחינתה האירוע לא התרחש, והוסיפה: "קשה לי להאמין שאחי בכלל גרר אותי לזה. בעיניים שלי, זה לא קרה". ממפלגת כחול לבן בירכו עדות האחות והאשימו את ישראל היום בהפצת "פייק ניוז". "עלילות הדם שמפיצים נתניהו ורגב לא יודעות גבול ובדרך הם נמצלים אנשים תמימים. השיחה מצבעה על כך שבישראל היום לא נעשתה עבודה עיתונאית", נמסר בהודעת המפלגה.



כזכור, ישנה מתלוננת נוספת, נאווה ג'ייקובס, שטוענת נגד גנץ כי הוא חשף את איבריו מולה במהלך לימודיהם בכפר הירוק. בראיון ל-103FM אתמול סיפרה ג'ייקובס על האירוע כי "בגיל 14 שבני גנץ הוריד את מכנסיו. לילדה בת 14 זה כמו שמישהו יצמיד לה אקדח לראש ויהרוג אותה. זו הטראומה שנכנסתי אליה. אני לא לבד סיפור הזה. זה קרה גם ליד ילדה בת 7. כל האמת עוד תצא לאור. העדות פורסמה ב'ישראל היום'", תוך שהיא מתייחסת לסיפור שהכחישה אותה האישה היום. במהלך הראיון ניתקה ג'ייקובס את השיחה, לאחר שהמראיין בן כספית עימת אותה עם פערים בסיפור שלה.