שרה שנייה בקבינט של ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו התפטרה הלילה (שלישי) מתפקידה, בעקבות האשמות כי הממשלה פעלה לגונן על חברה קנדית ממשפט בגין שחיתות, כך דווח ב"דה היל". ג'יין פיליפוט, נשיאת ועדת האוצר, הודיעה כי התפטרה בשל טענות כי טרודו ובכירים אחרים לחצו על התובעת הכללית לשעבר להימנע מהעמדה לדין של חברת בנייה גדולה במדינה.
"כואב לי לעזוב את תפקידי אך עליי לעמוד בערכים שלי, ובמחויבות האתית והחוקתית שלי. יש מחיר לפעול לפי העקרונות שלך, אך יש מחיר גבוה יותר לנטוש אותם", כתבה פיליפוט בהודעת ההתפטרות שלה. 

טרודו אמר בתגובה כי הוא "מאוכזב" מהתפטרותה של השרה, אך כי הוא מבין אותה. "מותר שיהיו לנו חילוקי דעות ודיון", אמר ראש ממשלת קנדה. טרודו הוסיף כי הוא לוקח ברצינות את הדאגה בעקבות הפרשה. 

פיליפוט נחשבה לחברה מרכזית בקבינט של טרודו והתפטרותה מעלה שאלות לגבי הדרך שבה הפרשה תשפיע על ראש הממשלה הקנדי בשנת בחירות. כזכור, התובעת הכללית לשעבר, ג'ודי ווילסון-רייבולד, העידה כי הופעלו עליה לחצים בפרשת חברת הבנייה SNC-Lavalin. היא התפטרה מהקבינט בחודש שעבר לאחר שהועברה לתפקיד השרה לענייני גימלאים. טרודו הודה כי העלה את נושא החברה עם ווילסון-רייבולד, אך טען כי מדובר ב"שיחה נאותה".