החשוד המרכזי בפרשת רצח בני הזוג כדורי בשכונת ארמון הנציב בירושלים צפוי להשתחרר היום (שלישי) בתנאים מגבילים למעצר בית. החשוד ישוחרר בתנאים מגבילים בהם מעצר בית שלא יעלה על חמישה ימים שכן הוא משוחרר מתחנת המשטרה ולא יובא לבית המשפט.



פרקליטיו של החשוד, שהינו מסביבתם הקרובה של בני הזוג, עורכי הדין שי לוי, שלמה לוי וגיא מימון, מציינים כי "מדובר בקו חקירה לקוי ופגום כפי שטענו כבר בתחילת מעצרו של קרוב המשפחה. השחרור היה צריך להיעשות מיד. זהו עוול בלתי נסלח שנגרם למרשנו ולבני המשפחה".



המשטרה מייחסת לחשוד עבירות של מעורבות ברצח, קשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש מהלכי חקירה. נדמה כי המשטרה סבורה כי מקורבים לבני הזוג עומדים מאחורי המעשה, שהמניע שלו לא ברור עדיין. בת זוגו של קרוב המשפחה הראשון שנעצר, נעצרה גם היא ושוחררה בשבוע שעבר בתנאים מגבילים, כשהיא חשודה בשיבוש הליכי חקירה וקשירת קשר לביצוע פשע. 



ילדיהם של בני הזוג כינסו לפני כשלושה שבועות מסיבת עיתונאים, במהלכה התבטא הבן ניתאי, ואמר כי מעבר לאסון ולעובדה שאיבדו את הוריהם הם נתקלים באטימות בכל מה שקשור לרשויות. לדבריו, המשטרה זימנה אותם לחקירה מספר פעמים, והם משתפים פעולה. "אנחנו הראשונים שרוצים שהרוצח המתועב הזה ייתפס", אמר ניתאי. 



ב-15 בינואר פנתה בתם של בני הזוג למשטרה וציינה כי לא הצליחה ליצור קשר עם הוריה, המתגוררים בשכונת ארמון הנציב בירושלים, וכי אין באפשרותה להיכנס לביתם. המשטרה וצוות כיבוי פרצו לדירה, ובתוכה אותרו בני הזוג כשהם ללא רוח חיים, כשעל גופם סימני אלימות.