יש אנשים שאוהבים להיות לבד, יש מי שאוהבים להיות בזוגיות ויש אנשים שאוהבים לאהוב מספר פרטנרים בו זמנית, או במילים אחרות - להיות בקשר פוליאמורי. למי שתוהה, מדובר במערכת יחסים רצינית לכל דבר, מבוססת אהבה, בה יש יותר משני פרטנרים. איך זה להיות בקשר כזה? ובכן, יש מי שעבורם זה בדיוק מה שהיה חסר להם כל החיים, כפי שקרה לקרלין הנרי האמריקאית.

הצעירה בת ה-22, תושבת אוהיו, סיפרה שנכנסה לקשר פוליאמורי כשהתאהבה בשושבינה שלה, בזמן שנישאה לאהוב ליבה. לדבריה, תמיד הרגישה לא מסופקת מקשר שכלל רק פרטנר אחד, אבל בגלל שבאה ממשפחה דתית הסתירה את זה במשך רוב חייה. רק כשהגיעה לסוף גילאי העשרה, והתארסה לג'סטין, החליטה לחשוף בפניו את רגשותיה.
 


להפתעתה הרבה, הוא הגיב ממש טוב לחדשות האלו. "דיברתי איתו על החששות שלי, והוא אמר בנונשלנטיות 'טוב, את יכולה פשוט לצאת עם אישה מהצד'", סיפרה הנרי לאתר ה"דיילי סטאר" הבריטי, "הייתי בהלם, בחיים לא חשבתי שיש אפשרות כזו". היא לא חיכתה אף לא רגע אחד מיותר, ולאחר חיפושים ממושכים מצאה את הפרטנרית המושלמת, לנה.



בגלל שהיא מתגוררת באירלנד, הן ניהלו קשר אינטרנטי בלבד ונפגשו בפעם הראשונה רק בחתונה, כשלנה שימשה כשושבינה שלה. אומנם רק השתיים היו אמורות להיות בקשר רומנטי, אבל במהרה התברר שגם הבעל בעניין: "כשלנה הגיעה לחתונה, שנינו התאהבנו בה והתחלנו לצאת איתה. ניסינו את זה וזה פשוט הסתדר לנו כל כך טוב שהחלטנו להמשיך". 




לנה אומנם עדיין גרה באירלנד, אבל מגיעה לביקורים לעיתים קרובות כדי להיות עם הפרטנרים שלה. בזמן הבילויים המשותפים שלהם, הם מתחרים מי יהיה באמצע במיטה, שלפי הנרי זה "המקום הכי טוב במערכת יחסים פוליאמורית". לפעמים הם מבלים יחד כשלישייה ולפעמים בזוגות: "בכל פעם שהיא חוזרת, אנחנו מתכננים דייטים לכולנו יחד ובנפרד".

למרות שזה נראה כמו מצב שעלול לעורר קנאה, הנרי מתעקשת ש"לראות את שני הפרטנרים שלי יחד, מחזיקים ידיים, מתכרבלים - זה מדהים, ואני כל כך שמחה לראות אותם מאושרים". הנרי סיפרה שהשלושה אומנם זוכים למבטים עקומים מהסביבה, אבל המשפחות שלהן דווקא תומכות. "לקח לי זמן עד שהרגשתי בנוח לספר למישהו, אבל כולם קיבלו את החדשות בצורה די טובה", הסבירה, "בייחוד אימא שלי, כשהיא ראתה כמה אני שמחה וכמה אני אוהבת את הפרטנרים שלי".