אפל הולכת לשפר את העמידות למים של האיייפון 11, כך עולה מפרסומים שונים. על פי הדיווחים, החברה צפויה לשפר את מסכי המגע של האייפונים, כך שניתן יהיה להשתמש בהם גם מתחת למים, וגם כאשר המכשיר רטוב כולו. כאמור, אפל מייצרת מכשירים עמידים במים כבר כמה שנים, אך מסכי המגע הופכים פחות רגישים כאשר מנסים להשתמש בהם מתחת למים. 
תאריך ההשקה של האייפונים הבאים טרם פורסם באופן רשמי, אך על פי ההערכות השונות המסתמכות על ניסיון העבר, המכשירים החדשים ככל הנראה יושקו בספטמבר הקרוב. עם זאת, ישנה שמועה עיקשת אודות אירוע אביב הצפוי להתקיים במהלך החודש הקרוב, ככל הנראה ב-25.3. באירוע המדובר יושקו ככל הנראה הדגם החדש של ה-airpods, שישנו מחסור עולמי בהן, וגם אייפד מיני נוסף. 
בתוך כך, דיווחים שונים גורסים כי אפל צפויה להצטרף גם היא למה שמסתמן כטרנד העולמי - מכשיר מתקפל. ככל הנראה הוא יושק בשנה הבאה ועל פי ההערכות מי שעוזרת בפיתוח היא לא אחרת מאשר סמסונג - המתחרה הגדולה של אפל - שכבר ייצרה עבודה מסכים של חלק מדגמי האייפון. 

סטיב ווזניאק, ממייסדי אפל, אמר בשבוע שעבר בראיון לבלומברג כי הוא מודאג מכך שאפל טרם הוציאה מכשיר מתקפל משלה. "אפל הייתה המובילה זה זמן רב בכמה תחומים, כמו קריאת טביעת אצבע, זיהוי פנים ותשלומים בעזרת הטלפון. אך היא אינה מובילה בתחומים כמו הטלפונים המתקפלים, וזה מדאיג אותי", הסביר, "אני ממש רוצה טלפון מתקפל. זו אחת הטכנולוגיות החדשות שתפסו את עיניי".