החורף כבר כאן: מפיקי HBO חשפו היום (שלישי) טריילר חדש של  "משחקי הכס" לקראת העונה השמינית והאחרונה שתסיים את אחת הסדרות המצליחות בכל הזמנים, אשר תחזור למסכים ב-14 לאפריל. הטריילר מציג את אריה סטארק, סרסיי לניסטר, ג'ון סנואו, דאינריז טארגאריין והדרקונים שלה.



בעונה האחרונה יהיו שישה פרקים בלבד, אולם אורכו של כל פרק יהיה ארוך ויעמוד על כשעה וחצי. בטריילר המדובר ניתן לראות כמה רמזים למה שיתרחש בששת הפרקים להם ציפו המעריצים יותר משנה.



הקדימון נפתח בדמותה של אריה שרצה במסדרונות חשוכים וב"וויס אובר" שלה אומרת "אני מכירה את המוות, יש לו פנים רבות". עוד נראים בסרטון ג'ון סנואו ודאינריז טארגאריין שרכובים יחדיו על סוסים ומלווים בצבא ובזוג הדרקונים שלה באזור טירת וינטרפל המושלגת, ככל הנראה אל עבר הקרב הגדול מול צבא המוות של ה"מהלכים הלבנים". באחד הקטעים ג'יימי לניסטר אומר "הבטחתי להלחם למען החיים, אני מתכוון לעמוד בהבטחה", מה שיכול להצביע על חבירה שלו לצבאם של ג'ון סנואו ודאינריז, אך כפי שלמדנו מהעונות של "משחקי הכס" עד היום - בווינטרפל שום דבר לא בטוח. 

משחקי הכס - טריילר לעונה 8



כידוע, הסדרה מתרחשת בווסטרוז, אי אשר מזכיר את בריטניה בימי הביניים, בו בתי אצולה אשר נאבקים על הכתר בעזרת תככים ומלחמות. בית סטארק, אליו משתייכים ג'ון סנואו וסנסה סטארק הוא הבית המוסרי והמכובד, אך ככזה הוא בדרך כלל נמצא בצידה הלא נכון של החרב. סדרת הספרים ולאחר מכן סדרת הטלוויזיה עוררו עניין רב אך גם ביקורת רבה על היותן אלימות ומיניות אך גם יפות ובעלות עלילה מורכבת ומפותלת בעלת גיבורים רבים, אשר קשה לומר מי מהם הוא טוב ומי מהם הוא רע בכל רגע נתון.



העונה החדשה תעלה כאמור ב-14 לאפריל ברשת HBO ואם אפשר ללמוד מניסיון העבר, היא תשודר במקביל גם ברשת YES, ברשת HOT, וכן בסלקום TV. "משחקי הכס" נחשבת לסדרת הדגל של הרשת האמריקאית ולאחת הסדרות המדוברות בעולם, בתחילת העונה הראשונה צפו בה כ-2.2 מיליון צופים הארה"ב, הפרק האחרון בעונה השביעית כבר משך מעל 12 מיליון אמריקאים.