מיכאל פרסק היה מוכר לשכנים שלו, אבל לא בתור השכן הנחמד מהבית ממול, שכן גם אם רצית ללכת לבקש ממנו סוכר, הייתם צריכים לפתוח כמה עיניים, שלא תמצאו בטעות אריה פותח לכם את הדלת. אם אתם חושבים שאנחנו צוחקים, אתם יכולים לשאול את רוכב האופניים המסכן, שהתנגש באריה שעה שפרסק לקח אותו לטיול ברחוב בשעת בוקר נורמלית. 

הסיפור הביזארי (הנוכחי) מתחיל בכך שפרסק גידל אריה בן 9, אשר היה בכלוב בחצר בית הוריו, והיה אמור לשמש לרבייה ביחד עם לביאה שנמצאת במקום. במשך השנה האחרונה קיבל מיכאל לא מעט אזהרות, גם מהרשויות, אך בחר להתעלם מהן, ובסופו של דבר, גופתו נמצאה על ידי אביו בכלוב, כשהוא נעול, כשהאריות עשו בו שפטים. 
האריות, שחיו בכלובים נפרדים, נורו למוות על ידי המשטרה שהגיעה לזירה, על מנת שיוכלו להגיע אל הגופה, אותה הם לא הסכימו לשחרר. פרסק, בן ה-33, הביא את האריה ב-2016 ואת הלביאה לפני שנה, ושמר עליהם בכלובים אשר בנה בחצר ביתו, בכפר זדצ'וב. הוא מעולם לא קיבל אישור לבנות את הכלובים האלה, ואף קיבל בעבר קנסות כבדים, אך כל זאת לא הפריע לו ולמשפחתו להמשיך ולגדל את האריות, ולא לתת לרשויות החוק להיכנס לאזור.

למרות שהודה כי האריות נמצאים אצלו, מעולם לא הוכח שהם מסוכנים לציבור. גם הבעיה הגדולה, בה מתברר כי אין כלובים מתאימים לכך בצ'כיה, בהם יכלו להחזיק את האריות, השאירו את הרשויות חסרות אונים - עד אמש: "אני מאוד מקווה שהתאונה שקרתה היום תעזור סוף סוף לפתור את הבעיה ארוכת השנים הזאת", אמר ראש העיירה, תומאס קוקורץ'. מה שבטוח, שום אריה לא יטייל יותר ברחבי הכפר הקטן הזה.