חשיפה בתוך המשטרה: המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד קצין בדרגת רפ"ק בגין מעשים מגונים בחיילת. בינואר ופברואר 2018, במספר הזדמנויות, ניצל הנאשם מפגש מקצועי עם החיילת, הציג בפניה מצג כוזב לפיו הוא מצרף אותה לפעילות מבצעית הכרוכה בהתחזות לבני זוג, תוך שהוא מנצל מצג זה כדי לבצע בה מעשים מיניים.
על פי החשדות ומסמך כתב האישום, הקצין ביחידה המוברחת במשטרה חיבק, נישק ונגע בחיילת - הכל התבצע בעורמה וללא צורך או בהלימה לתוכן המבצעי שלפיו ניהל עם החיילת את אותם המפגשים. נכון לעכשיו, קיים צו איסור פרסום על כל פרט בפרשה הזו שיש בו כדי לזהות את המתלוננת ואת הנאשם.

כזכור, המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בתל אביב בסוף השנה שעברה כתב אישום נגד קצין משטרה בן 42 בדרגת רפ"ק, בגין מעשה מגונה שביצע בקצינת משטרה, בעת שהיו בנסיעה ברכב משטרתי. בעקבות החקירה נגדו הקצין הוצא לחופשה כפויה.

ממשטרת ישראל נמסר: מיד עם היוודע המקרה החריג, גורמי הפיקוד ניגשו יחד עם הלוחמת להגיש תלונה במח״ש, נפתחה חקירה והקצין הורחק מהיחידה לאלתר. עם קבלת ממצאי החקירה הראשוניים, הוצא הקצין לחופשה כפויה ובהמשך הושהה מן החיל.